کد خبر: ۷۰۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۱
رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با دبیرکل، رئیس کمیته داوران و رئیس دپارتمان درخصوص اتفاقات داوری هفته‌های اخیر برگزار و بر کاهش ضریب خطای داوران تأکید کرد.
واکنش مهدی تاج به اتفاقات داوری اخیربه گزارش خبرداغ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با اشاره به جایگاه داوران فوتبال کشور گفت: از کمیته و دپارتمان داوران به خاطر تلاش‌هایی صورت گرفته تشکر می‌کنم. همچنین از روسای کمیته و دپارتمان داوری درخواست دارم با حساسیت، دقت نظر، برنامه ریزی و توجه بیشتری به مسائل داوری داشته باشند.

 

رئیس فدراسیون اظهار داشت: ضمن توجه به چیدمان داوری، نظارت بیشتری به اتفاقات داوری داشته و ضریب خطای داوران را باید به حداقل برسانیم.

 

وی عنوان کرد: ضمن درک احساسات هوادارن فوتبال از همه دست اندرکاران فوتبال کشور اعم از مربیان، کادر فنی، بازیکنان و مسئولین باشگاه‌ها می‌خواهم در چارچوب قانون نسبت به رعایت نظم، انضباط و ایجاد آرامش در ورزشگاه‌ها اقدام کنند.

 

این نشست با حضور مهدی تاج، علیرضا اسدی، فریدون اصفهانیان، حسن کامرانی‌فر، روزبه وثوق احمدی و اژدر شهابی برگزار شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: