کد خبر: ۷۰۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۵
هوری: نه تصادف کردم، نه به بیمارستان رفتم!
برخی منابع از فوت دروازه بان باتجربه نفت آبادان خبر دادند اما خیلی زود این خبر تکذیب شد.
خبر عجیب درگذشت کاپیتان نفت آبادان و عذرخواهی تلویزیونبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در ساعات اولیه بامداد امروز (یکشنبه) خبری عجیب در برخی رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه حسن هوری دروازه بان باتجربه نفت آَبادان در یک سانحه رانندگی فوت کرده است.

 

گفته می شود این خبر از شبکه تلویزیونی خوزستان هم پخش شد و ساعتی بعد این شبکه در زیرنویس خود ضمن عذرخواهی از مردم، خبر فوت هوری را تکذیب کرد.

 

یک خبرنگار آبادانی شب گذشته با کاپیتان قهر کرده نفت آبادان تماس گرفته و او خبر درگذشت خودش را تکذیب کرده و گفته من نه تصادف کردم، نه به بیمارستان رفتم و همین الان خواب بودم!

 

در حالی که هیچ یک از خبرگزاری های رسمی و پایگاه های خبری موفق به تماس با هوری نشدند و هر دو خط تلفن همراه این دروازه بان خاموش است، این خبرنگار آبادانی که ارتباط خوبی با هوری دارد، مدعی است صدای این دروازه بان را از پشت خط تلفن شنیده و هوری فعلا در اندیمشک به سر می برد.

 

هوری که طبق اطلاعات شناسنامه ای خود متولد 22 بهمن 1363 و به روایتی هم متولد 22 بهمن 1360 بود، سال ها برای فولاد خوزستان بازی می کرد و طی چند سال اخیر هم کاپیتان نفت آبادان بود.

 

بعد از برکناری ناگهانی نادر دست نشان از نفت، عده ای از فوتبالدوستان آبادانی هوری را به دست داشتن در پروژه حذف نادر و استخدام فیروز کریمی دخیل دانستند و روز بازی مقابل استقلال علیه او شعار دادند.

 

وقتی نفت آبادان 3 بر صفر باخت، هوری قهر کرد و دیروز هم فیروز کریمی از سالاری که خواهرزاده خودش است به جای او درون دروازه بازی گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: