کد خبر: ۷۰۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۳۹۴
دریاچه دال در سرینگار هندوستان که با عنوان جواهر تاج شناخته می‌شود در بخش کشمیر هندوستان واقع شده است. تاج محل که دیگر به دلیل زیبایی بیش از اندازه نیازی به گفتن ندارد.
شبکه خبری «سی ان ان» با انتشار گزارشی تصاویری به زیباترین نقاط هندوستان از نظر جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بکر اشاره کرده است. 

به گزارش  خبرداغ به نقل از آفتاب ،  تپه‌های زیبایی که در سال ۱۹۳۱ میلادی کشف شدند و پارک ملی گل‌ها در آنجا ایجاد شده است. این منطقه یکی از نقاطی است که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بهترین زمان برای بازدید از این محل زیبا در فاصله ماه‌های جولای تا اکتبر است. 

هوا محل یکی دیگر از نقاط زیبا در هندوستان است که در شهر جیپور (راجستان) هند واقع شده است و قصری صورتی رنگ است که قدمت آن به سال ۱۷۹۹ میلادی باز‌می‌گردد. 

با زیباترین نقاط هندوستان آشنا شوید+تصاویر

برای دیدن معماری هندی و اسلامی باید به اجالا در ناحیه آحمد‌اباد هندوستان رفت و بنای زیبایی را دید که قدمت آن به سال ۱۴۹۹ میلادی باز‌می‌گردد. 

اگاتی یکی از مناطق زیبا و پر از آب هندوستان است و برای شنا منطقه‌ای مناسب محسوب می‌شود. دریاچه دال در سرینگار هندوستان که با عنوان جواهر تاج شناخته می‌شود در بخش کشمیر هندوستان واقع شده است. تاج محل که دیگر به دلیل زیبایی بیش از اندازه نیازی به گفتن ندارد. 

معبد همایون در دهلی نو یکی از مناطق زیبا و تاریخی است که در سال ۱۹۹۳ میلادی در فهرست میراث باستانی قرار گرفت و مربوط به دوران فرمانروایی مغول‌ها در قرن شانزدهم میلادی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: