کد خبر: ۷۰۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۰
وزیر خارجه سابق آمریکا در توئیتی نوشت: من یک کاتولیک به دنیا آمده و بزرگ شدم پیرو کلیسای اسقفی شدم و بعدها فهمیدم که خانواده‌ام یهودی بودند. اما اکنون حاضرم به عنوان یک مسلمان و به نشانه همبستگی با آنان ثبت نام کنم. آمریکا باید برای همه مردم با هر دین و پیشینه‌ای باز باشد.
واکنش آلبرایت به اقدام ترامپ علیه مهاجران: حاضرم به عنوان یک مسلمان ثبت‌نام کنم/آمریکا باید برای همه باز باشدآلبرایت اعلام کرد برای اعلام همبستگی با مسلمانان حاضر است به عنوان یک مسلمان ثبت نام کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری هیل، مادلین آلبرایت، وزیر خارجه سابق آمریکا  در توئیتی نوشت: من یک کاتولیک به دنیا آمده و بزرگ شدم پیرو کلیسای اسقفی شدم و بعدها فهمیدم که خانواده‌ام یهودی بودند. اما اکنون حاضرم به عنوان یک مسلمان و به نشانه همبستگی با آنان ثبت نام کنم. آمریکا باید برای همه مردم با هر دین و پیشینه‌ای باز باشد.



ترامپ در دوران رقابت‌های انتخاباتی خود گفته بود که ممنوعیت ورود مسلمانان را به خاک آمریکا اجرا می‌کند و مسلمانان آمریکا باید در پایگاه‌های داده‌ای نام خود را ثبت کنند.

توئیت آلبرایت به دنبال اخباری از دستور ترامپ برای اعمال محدودیت علیه مهاجران بخصوص ممنوعیت ورود مهاجران از  هفت کشورهای مسلمان نوشته شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: