کد خبر: ۷۰۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۷
محسن پدرام رئیس هیات مدیره و تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سفر به استان زنجان، با حضور در دفتر آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به تشریح اهداف، خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک پرداختند.
نقش موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش در ترویج فرهنگ قرض الحسنهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این نشست صمیمی پدرام توجه به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان در راستای حمایت از شکل گیری نهاد مقدس خانواده را یکی از اولویت های اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران دانست و گزارشی از اقدامات و فعالیت های مثبت انجام شده در خصوص تحقق مسئولیت های اجتماعی بانک ارائه نمود.

وی ترویج سنت نبوی قرض الحسنه و اعطای تسهیلات با کارمزد کمتر از ۴ درصد به اقشار نیازمند جامعه را به عنوان بخشی از برنامه های مهم بانک معرفی نمود و اجرای بانکداری ناب اسلامی، تجهیز منابع قرض الحسنه و تخصیص آن به اشخاص واجد شرایط، تکریم ارباب رجوع و گسترش خدمات الکترونیکی بانکی را از جمله اولویت های کاری این مجموعه بیان کرد.

در ادامه، غفاری عضو هیات مدیره بانک نیز به بیان تاریخچه و تشریح سبد محصولات بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت و تجهیز منابع قرض الحسنه از طریق تعامل با اشخاص حقیقی و حقوقی و اختصاص آن به منظور توانمند سازی اقشار نیازمند جامعه را از عمده ترین اهداف خیرخواهانه نخستین و بزرگترین بانک تخصصی قرض الحسنه کشور بر شمرد.

حضرت آیت الله خاتمی در این نشست صمیمی، فعالیت اقتصادی در قالب قرض الحسنه را بهترین رویکرد در اقتصاد اسلامی دانست و ضمن اشاره به اهمیت قرض الحسنه در متون اسلامی، معرفی و تبلیغ فراگیر، تعامل مستمر با خیرین و صاحبان مشاغل را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نقش خیرین در سپرده گذاری منابع قرض الحسنه تصریح کرد: خیرین جامعه با سپرده گذاری در این بانک می توانند به توسعه ارائه خدمات به مشتریان و افراد نیازمند جامعه کمک نمایند و این نهاد از ظرفیت ها و پتانسیل نماز جمعه در راستای حمایت از این سنت الهی و دعوت از سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی به منظور سپرده گذاری در بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده خواهد نمود.

در پایان خانمحمدی مدیر شعب استان زنجان گزارشی از آمار عملکرد شعب ارائه نمود و گفت: بانک قرض الحسنه مهرایران یکی از بانک های شایسته عضو کمیسیون هماهنگی استان زنجان در زمینه رشد منابع قرض الحسنه و وصول مطالبات می باشد که در اولین نمایشگاه مجازی هفته دولت، در حوزه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: