کد خبر: ۷۰۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۵
از اتفاقات اخیر ناراحتم اما...
مجری پرسپولیسی با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم محبوبش، آرزوی قهرمانی کرد و اذعان داشت در بازی بعدی هم با دست پر میدان را ترک خواهند کرد.
مجری محبوب تلویزیون: مامانم گفته به اختلافات کی روش و برانکو ورود نکن!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،چند روز پیش به همت نبوت ضیغمی بانوی بزرگ سینمای ایران و به بهانه حمایت از کودکان کار هنرمندان و افراد صاحب‌نام دور هم جمع شده بودند تا روزی ماندگار را از مردانگی و جوانمردی رقم بزنند.

 

در این مراسم که با حضور بیش از 300 کودک کار برگزار شد علی ضیاء مجری نامدار سیمای جمهوری اسلامی اجرای مراسم را برعهده داشت. او را همه به عنوان یک پرسپولیسی می‌شناسند، یک پرسپولیسی دو آتیشه که از گفتن آن هم ابایی ندارد. در لابه لای آن همه شلوغی و ازدحام ضیاء درباره پرسپولیس چند کلمه ای حرف زد.

 

وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر پرسپولیس برای تیم محبوبش آرزوی قهرمانی کرد و اذعان داشت در بازی بعدی هم با دست پر میدان را ترک خواهند کرد.

 

ضیاء بدون این که بخواهد در مورد درگیری اخیر برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش صحبتی کند گفت: «مامانم گفته هرگز در مورد این مسائل اظهارنظر نکن و می خواهم به حرف مادرم گوش بدهم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: