کد خبر: ۷۰۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۴
جهت افزایش روحیه رضاییان؛
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پنالتی زن اول تیمش در مسابقه با صبای قم را انتخاب کرد.
برانکو انتخاب کرد؛ پنالتی زن اول پرسپولیس در قمبه گزارش خبرداغ،از تمرینات پرسپولیس در پشت درهای بسته خبر می رسد که برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفته رامین رضاییان را فیکس بازی بدهد و حتی برای افزایش انگیزه این مدافع ملی پوش از او خواسته در صورت داشتن روحیه، وظیفه زدن ضربه احتمالی پنالتی تیمش را برعهده بگیرد.

 

خاطرتان باشد آخرین بار رضاییان در هفته سی ام لیگ پانزدهم و در بازی با راه آهن ضربه پنالتی اش را تبدیل به گل کرد و بعد از آن راهی ترکیه و ریزاسپور شد که داستان آن از قصه هزار و یک شب هم معروف تر است!

 

در فصل جاری هم ابتدا حسین ماهینی به عنوان پنالتی زن اول و امید عالیشاه به عنوان پنالتی زن دوم برگزیده شدند.

 

ماهینی یک پنالتی برابر نفت تهران گل زد و یکی دیگر هم مقابل استقلال خوزستان خراب کرد.

 

عالیشاه هم که برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی راهی تبریز شد تا در غیاب سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی سه بازیکن محروم پرسپولیس، نوبتی هم باشد نوبت رضاییان شود که پنالتی زن اول پرسپولیس باشد.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: