کد خبر: ۷۰۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار پست‌بانک ایران در بازدید از شعب استان خوزستان بر نظارت مستمر به باجه‌های خدمات بانکی تأکید کرد.
تأکید مدیرامور شعب پست‌بانک ایران بر نظارت مستمر به باجه‌های خدمات بانکیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: وی در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان ضمن تأکید بر اجرای بخشنامه کنترل و نظارت بر کلیه امور بانکی محوله به باجه های خدمات بانکی توسط مدیران استان ها و رؤسای شعب گفت: همه باید برای تحقق اهداف و برنامه‌های تدوین شده بانک تلاش مضاعف داشته باشیم.
شیردل در ادامه به تشریح راهکارهای لازم درخصوص بهبود شاخص‌ها در راستای افزایش سودآوری بانک پرداخت.
عباس استواری مدیر شعب پست‌بانک استان نیز در ابتدای این نشست، گزارشی از عملکرد شعب و باجه‌های خدمات بانکی استان ارائه کرد.
همچنین در این جلسه جمعی از رؤسای شعب و رؤسای دوایر استان ضمن ارائه گزاش عملکرد و بیان مشکلات، پیشنهادهای خود را مطرح نمودند.
گفتنی است: رؤسای ادارات کل بازاریابی و تجارت الکترونیک، خزانه‌داری‌ومبادلات و سرمایه انسانی‌ورفاه نیز در این جلسه حضور داشتند که ضمن تبیین برنامه‌های مرتبط از واحدهای ستادی و شعب شهرستان‌های ماهشهر، آبادان و خرمشهر نیز بازدید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: