کد خبر: ۷۰۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۹۱
یکی از اعضاء مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما از تذکر به «عادل فردوسی‌پور» به خاطر سخنان اخیرش درباره پلاسکو در برنامه تلویزیونی نود خبر داد.
عادل فردوسی‌پور بخاطر اظهاراتش درباره پلاسکو تذکر گرفتبه گزارش خبرداغ،«محمدرضا عرب‌سرخی» در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی اظهارات اخیر عادل فردوسی‌پور درباره ماجرای پلاسکو و ورود غیر حرفه‌ای و غیر تخصصی‌ ایشان، هم آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما و هم عادل فردوسی‌پور تذکر دریافت کردند. 

وی ادامه داد: کار آقای فردوسی‌پور کارشناسی نبود و طی گفت‌وگویی که با وی هم داشتیم اشاره کردیم که وظیفه‌ای در این حوزه ندارد. این مجری اگر به موضوعات مربوط به حوزه فوتبال می‌پرداخت قطعا اوضاع خیلی بهتر از الان بود. 

این فعال حوزه سینما، تلویزیون و رسانه تصریح کرد: فردوسی‌پور اشتباهات خود را پذیرفته است. این فرد در موارد مختلف برنامه را به حاشیه کشانده و به موارد غیر‌ورزشی پرداخته است.حتی کار به جایی رسیده که وکلایی به عنوان مدعی العموم خواسته‌اند به‌خاطر این رفتار غیر‌حرفه‌ای از ایشان شکایت کنند و پیگیر هستند که این پرونده به نتیجه برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساوالان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
هر کسی تذکر داده کار بسیار خوبی کرده به ایشون چه ربطی داره مباحث غیر ورزشی . اگه هرکسی هر غلطی بخواد بکنه که تو مملکت سنگ رو سنگ بند نمیشه. این نشون دهنده اینه که تو مملکت سیستم حاکم نیست . یکی می خواد به این فردوسیپور بگه که شما که دنبال خودشیرینی هستی هرجای دنیا مجری ورزشی تو مباحثی که تخصص ایشون نیست دخالت می کرد قطعا عذرشو میخواستن . البته این بار اول ایشون نیست . این آقا با گفتن این جور حرفا به دنبال یه مباحث دیگه هست اما ملت ساده ما فکر میکنن که ایشون دلسوز ملت هست اگه دلسوز ملت بودن تو حادثه قطار ۴۹ نفر سوختن ایشون اون موقع کجا بودن که یک ساعت برنامشونو اختصاص به این امر بدن نه ۴۸ ثانیه فقط برای عرض تسلیت . عادل فردوسیپور به شدت آدم مرموزی هست .
ELITE
Kuwait
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
‏تنها کسی تا حالا به دلیل فاجعه پلاسکو اخطار گرفته عادل فردوسی پور است. شهرداری که مقصر نیست، بنیاد مستضعفان هم ایضاً و...
بهروز کمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
آقای ساوالان که نمیدانم کی هستید خوب شد شماهم وقت گیر آوردی که عقده هایت در مورد آقای فردوسی پور را سرش خال کنی آنهم با لحنی بی ادبانه ووقیحانه که:اگر قرار باشه هرکی هر"غلطی" ....حداقل عفت کلام را رعایت میکردی ، دیگر اینکه آقای عرب سرخی فرموده اند اگر آقای فردوسی پورفقط به موضوعات حوزه فوتبال میپرداخت اوضاع بهتر از این بود این حرف یعنی چه ؟ چه جوری اوضاع"بهتر"ازاین میشدبرنامه نودبا یک اختلاف نجومی در مقایسه با سایر برنامه های تلوزیون پر بیننده ترین برنامه صدا وسیما است واین صرفا" بخاطرطرز اجرای آقای فردوسی پور است که این موفقیت نیزطبق سنن کهن ما ایرانی ها خاری شده به چشم بعضی ها مسلما" ایشان میتواند اشتباهاتی هم داشته باشد چون "دیکته ننوشته است که غلط ندارد" سوم اینکه مگر صدا وسیما با کسی تعارف دارد آقای عرب سرخی ، اگر آقای فردوسی پورمشکلی اساسی برای صدا وسیما بود مطمئن باشیدتا بحال صد بار از صدا وسیما اخراج شده بودو نیازی به خالی بندی هائی از قبیل اینکه چند وکیل از ایشان شاکی اند و بدنبال پرونده اند وازین قبیل سخنان نبود صدا وسیما اشخاص بسیار بزرگتر از آقای فردوسی پوررا بدون نیاز به شکایت ووکیل وامثالهم براحتی اخراج کرده وآب هم از آب تکان نخورده
با آرزوی طول عمر رهبر معظم وهمه مسئولین متعهد وزحمتکش جمهوری اسلامی
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
فردوسی پور بی خود بزرگ شده ادم مزخرفی است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: