کد خبر: ۷۰۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۶۴
در گرامیداشت دهه مبارک فجر علی خدیور و علی اکبر ربیعی دو دونده سرعتی کیش عازم رقابت های داخل سالن کشور شدند.
اعزام دو دونده سرعتی کیش به مسابقات داخل سالن کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مسابقات دو و میدانی قهرمانی داخل سالن کشور  در گرامیداشت شهدای فداکار و جان برکف آتش نشان و فجر آفرینان انقلاب اسلامی روزهای 6 و 7 بهمن در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران و دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

شرکت کنندگان در مواد 60 ، 400 ، 800 ، 1500 ، 3000 متر، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، پرتاب وزنه، هفت گانه و پنج گانه با یکدیگر به رقابت می پردازند. 
گفتنی است به نفرات برتر هر رشته در هر دو بخش آقایان و بانوان جوایز نقدی اهدا  می شود  که جوایز برای قهرمانان 10 میلیون ریال، برای نایب قهرمانان 7 میلیون ریال و برای نفرات سوم نیز مبلغ 5 میلیون ریال تعیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: