کد خبر: ۷۰۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۷
علیرضا پورحسین مدیر شعب پست‌بانک استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: پست‌بانک این استان در هشت ماهه سال 1395، یک هزار و 743 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی که شامل؛ یک هزار و 203 میلیارد ریال در حوزه روستایی و 540 میلیارد ریال در حوزه شهری پرداخت کرده است.
پرداخت بیش از یک هزار و 743 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط پست‌بانک آذربایجان شرقیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: وی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس تعاملات صورت گرفته با استانداری و فرمانداری‌های استان و در راستای رویکردهای حمایتی این بانک از روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها، بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات نیز با مدت زمان بازپرداخت ده ساله به کارآفرینان و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: از محل وجوه اداره شده حوزه فناوری اطلاعات و با هدف تقویت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در هشت ماه گذشته مبلغ 7 هزار و 552 میلیون ریال و از محل صندوق توسعه ملی نیز بیش از 19 هزار و 330 میلیون ریال تسهیلات برای کارآفرینی در حوزه ITپرداخت شده است.
پورحسین افزود: در بیش از 500 روستای استان، باجه‌های خدمات بانکی ایجاد شده که با راه‌اندازی آنها علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکداری، بیش از 500 هزار فقره انواع حساب‌های بانکی افتتاح و یارانه 110 هزار خانوار روستایی ماهانه به مبلغ 200 میلیارد ریال پرداخت می‌شود. البته فرصت اشتغال‌زایی برای بیش از یک هزار و 500 نفر از جوانان تحصیل‌کرده روستایی را فراهم کردیم.
وی دریافت و پرداخت سالانه بیش از 770 میلیارد ریال ناشی از دریافت یک میلیون 130 هزار فقره قبوض مصرفی مشترکان انشعابات برق، آب و گاز روستاهای استان و سایر خدمات باجه‌های بانکی روستایی را عامل مهمی برای صرفه‌جویی 30 میلیارد ریالی در هزینه‌های ترددهای غیرضرور روستائیان استان به شهرها مطرح نمود.
پورحسین در پایان؛ تقویت و توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری، برنامه‌ریزی هوشمندانه برای پرداخت تسهیلات به روستاها با رویکرد اشتغالزایی و ایجاد رفاه بیشتر به روستائیان،‌ یکپارچه‌سازی و ارتقاء نرم‌افزارهای موجود بانکی در راستای بهبود و تسریع در خدمات‌رسانی و تقویت همکاری با نهادها و دستگاه‌های اجرای استان را از جمله برنامه‌های آتی پست‌بانک ایران بیان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: