کد خبر: ۷۰۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۴
استاندار کرمان گفت: مدیریت توسعه شهرستان کهنوج به موسسه ملل سپرده شد تا معین اقتصادی منطقه باشد.
مدیریت توسعه کهنوج به موسسه  به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی موسسه ملل ، استاندار کرمان صبح امروز(۵بهمن۹۵) در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه شهرستان کهنوج که با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج برگزار شد اظهار داشت: وحدت و همگرایی نخستین شرط توسعه در استان کرمان است.

وی بیان داشت: سیاست استان کرمان مبتنی بر اعتدال است و تلاش کرده‌ایم وحدت قابل قبولی را به وجود آوریم و با همکاری ائمه جمعه و نمایندگان استان کرمان موفق شدیم مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان را اجرا کنیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان مسیر خوبی را طی کرد و ۱۸ درصد از تفاهمنامه‌های ۷۵ هزار میلیارد تومانی اقتصادی اجرا شده است.

رزم‌حسینی از واگذاری مدیریت شهرستان کهنوج به موسسه اعتباری ملل خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان کهنوج دارای ظرفیت‌های خوبی است و ۵۰۰ میلیون مترمکعب آب شیرین در منطقه وجود دارد.

وی اضافه کرد: از موسسه اعتباری ملل انتظار نداریم که در کهنوج هزینه کنند و یا کارهای کمیته امداد را انجام دهند، بلکه انتظار داریم، ثروت کهنوج را مدیریت کنند، زیرا بخش غیردولتی توانمند است.

استاندار کرمان بیان داشت: امیدواریم با تلاش مدیران، بخش خصوصی و مردم کهنوج آینده را به‌خوبی بسازیم و با قراردادی که با موسسه اعتباری ملل منعقد کردیم، این موسسه معین اقتصادی شهرستان کهنوج می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: