کد خبر: ۷۰۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۱
وزیر اطلاعات با صدور پیام تسلیتی تاکید کرد که درس ایثار و فداکاری آتش‌نشانان و امدادگران تا همیشه بر خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
درس ایثار و فداکاری جان برکفان سازمان آتش‌نشانی تا همیشه در خاطره‌ها باقی می‌ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

« انا لله و انا الیه راجعون

سانحه دلخراش و ناگوار ساختمان پلاسکو باعث تأثر و تأسف عمیق گردید.

اینجانب شهادت غرور آفرین آتش‌نشان‌های جان بر کف را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، امت شهیدپرور و به ویژه خانواده معزز و داغدار آن‌ها، صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای شادی روح آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان، صبر و سلامتی و برای مصدومان حادثه، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

قطعاً، یاد و نام پرخاطره جان برکفان سازمان آتش‌نشانی و نیروهای امدادرسان و درس ایثار و فداکاری این عزیزان تا همیشه بر خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

سید محمود علوی»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: