کد خبر: ۷۰۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۴۱۶
دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار تعطیلی بازار تهران را در پی حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشان‌ها تکذیب کرد.
تکذیب خبر تعطیلی بازار تهران به دلیل وقوع حادثه ساختمان پلاسکوبه گزارش خبرداغ،احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره خبر تعطیلی بازار در پی حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و جان باختن جمعی از آتش‌نشان‌ها، گفت: این موضوع صحت ندارد و تعطیلی بازار را تکذیب می‌کنم.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار بیان کرد: ضمن بزرگداشت این حادثه عظیم که جمعی از هموطنان  آتش‌نشان  و مردم عادی  در آن جان باختند و همه ما را عزادار کرده است، بر اساس تصمیم دولت امروز را به عنوان عزای عمومی تلقی کردیم  و بازار تعطیل نخواهد شد .  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی انهاری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
درمورد عکسی که از اینیستا اقای علی دایی گذاشتید حدعقل اون مطلب اخرشو حذف میکردید این بی فرهنگی ها چه ربطی داره به اخوند ها چه حرف بی ربطیه که شما رسانه ایش میکنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: