کد خبر: ۷۰۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۱
مجمع نمایندگان تهران در پی حادثه آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، بیانیه‌ای صادر کرد.
بیانیه مجمع نمایندگان تهران در پی حادثه پلاسکوبه گزارش خبرداغ ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّه

بار دیگر ملت شریف ایران داغدار از دست رفتن و شهادت عزیزان و دلاورمردانی شد که ایثارگرانه جان خود را در راه نجات‌دادن همنوعان خویش از دست دادند.

مجمع نمایندگان تهران با ادای احترام به این عزیزان و طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال، برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت نموده و از تلاش وافر و مجاهدانه عوامل وزارت کشور، استانداری، شهرداری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، اعضای ستاد مدیریت بحران کشور، ستاد مدیریت بحران تهران، مراکز درمانی، رسانه‌ها و سایر نیروهای مستقر در محل حادثه که با فعالیت شبانه‌روزی خود در حال خدمت‌رسانی هستند تشکر و قدردانی می‌نماید.

اعضای مجمع نمایندگان تهران از آغازین ساعات بروز حادثه با حضور در محل آتش‌سوزی و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران تهران، در کنار نهادهای ذیربط بوده و بر امدادرسانی سریع و فوری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان دستگاه‌ها  تاکید نموده‌اند.

لازم است به استحضار ملت بزرگوار برسانیم مجمع نمایندگان تهران با دقت و حساسیت لازم نسبت به ریشه‌یابی و علل وقوع حادثه و انجام وظایف نظارتی خود و پیگیری از دستگاه‌های ذیربط اقدام خواهد نمود و از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد زیرا بر این باور است که با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف و تحت نظارت و مدیریت یکپارچه می‌توان از بروز حوادث مشابه و در نتیجه هدر رفتن سرمایه‌های ملی پیشگیری به عمل آورد. از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود با تمام توان روی این حادثه متمرکز شوند و سپس در فرصت مناسب علل و ابعاد آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: