کد خبر: ۷۰۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۷۵۷
شلوار و ژاکت‌های دست‌باف پشمی بزرگ برای فیل‌ها کاری است که زنان روستایی در هندوستان برای گرم ماندن فیل انجام می‌دهند. این زنان روستایی در نزدیکی ماتورا از روستاهای هند بافندگی لباس برای خواب گرم‌تر و راحت‌تر فیل‌ها را انجام می‌دهند. این کار به شغل آنان تبدیل شده است و آنان ماهانه از کارکنان مرکز نگهداری فیل‌ها سفارش دریافت می‌کند.
لباس‌های دوخته شده توسط آنان را فیل‌ها در مرکز مراقبت از حیات وحش ماتورا بر تن می‌کنند. کاتریک ساتیانارایان بنیانگذار این مرکز می‌گوید که فیل‌ها دچار آزار و اذیت بسیاری شده بودند و هدف از ساخت مرکز حفاظت همراه با درمان و مراقبت مداوم از آنان بوده است. 

به گزارش خبرداغ ،  برنامه آنان، نجات ۵۰ فیل با برنامه‌ای برای ایمن‌سازی آنان بوده است. زنان بافنده لباس در پاسخ به درخواست کارکنان مرکز لباس‌ها را دوخته‌اند چرا هوا در شب به شدت سرد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: