کد خبر: ۷۰۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۱۷۵
عصر امروز صورت گرفت؛
قائم مقام وزیر خارجه سوریه که در تهران به سر می‌برد، عصر امروز (سه‌شنبه) در چارچوب نشست‌های کمیته مشترک سیاسی سوریه و ایران با معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رایزنی فیصل مقداد با جابری‌انصاری درباره اجلاس آستانهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این ملاقات فیصل مقداد، قائم مقام وزیر خارجه سوریه و حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات مربوط به اجلاس قریب‌الوقوع آستانه رایزنی و تبادل نظر کردند.

در نشست آستانه که مطابق برنامه اعلام شده در چهارم و پنجم بهمن ماه جاری در قزاقستان تحت نظارت روسیه، ترکیه و ایران برگزار می‌شود، گفت‌وگوهای سوری-سوری میان دولت و معارضین سوریه با هدف فراهم کردن مقدمات حل سیاسی بحران در این کشور انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: