کد خبر: ۷۰۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۸
سرمربی استقلال خوزستان گفت که تیمش مقابل استقلال تهران فقط برای برد بازی خواهد کرد.
مقابل استقلال فقط و فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیمبه گزارش خبرداغ،سید اکبر پورموسوی در خصوص حضور در کلاس‌های مربیگری و اینکه غیبت در تمرینات برای استقلال خوزستان مشکل‌ساز نخواهد شد گفت: باید در این کلاس‌ها حضور پیدا می‌کردیم و چاره‌ای نبود. در غیاب من، همکارانم تمرینات را جلو بردند و کاملا هم با یکدیگر هماهنگ بودیم. مشکلی در این زمینه احساس نخواهد شد و تیم ما آماده بازی با استقلال تهران است.

 

او در خصوص دیدار فردا با همنام تهرانی تأکید کرد: بازی رفت را بردیم اما هر بازی تفاوت‌های خاص خودش را دارد. ما بازی قبلی را باختیم ولی اصلا مستحق شکست نبودیم و حقمان گرفتن سه امتیاز بود. حالا باید خودمان را آماده بازی با استقلال تهران کنیم و امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم.

 

پورموسوی در مورد اینکه آیا آنها به تساوی هم راضی هستند اظهار داشت: برای برد بازی می‌کنیم و مساوی هم به دردمان نمی‌خورد. در بازی قبلی شکست خوردیم و حالا باید جبران کنیم به همین دلیل مقابل استقلال یک بازی تهاجمی انجام خواهیم داد.

 

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص جدایی رحیم زهیوی گفت: اولین نفر خودم با جدایی او موافقت کردم. او برای تیم ما زحمت کشید و حقش بود که لژیونر شود، من برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران و استقلال خوزستان باشد.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: