کد خبر: ۷۰۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۶
دولتمند خالف بعلت عارضه قلبی و مغزی در بیمارستانی در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان بستری شد.
لغو کنسرت‌های یک خواننده به علت عارضه مغزی و قلبی اوبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، دولتمند خالف موسیقی‌دان، نوازنده و خواننده تاجیک که پیش از این قرار بود چهارشنبه 29 دی ماه در تالار وحدت به روی صحنه برود به علت عارضه قلبی و مغزی در بیماستانی در شهر دوشنبه بستری شد.

«دولتمند خالُف» موسیقی‌دان، نوازنده و خواننده تاجیک است. او استاد موسیقی محلی جنوب تاجیکستان است که «فلک» نام دارد. او که شش‌مقام را در کنسرواتوار موسیقی دوشنبه آموخته است برای نواختن دوتار، قیچک و سه‌تار که از سازهای مشهور این منطقه هستند، معروف است.

آهنگها و آوازهای او حالت صوفیانه دارند و بیشتر بر اساس اشعار مولوی تنظیم شده‌اند. چند آلبوم از گزیده کارهای او در ایران منتشر شده است.

ستاد سی و دومین جشنواره موسیقی فجر از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان پیگیر وضعیت جسمانی این هنرمند بزرگ موسیقی است و برای ایشان آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: