کد خبر: ۷۰۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۸
محسن غرویان در پی درگذشت آیت الله هاشمی گفت: میراث آیت الله صبر و بردباری بود امروز در کنار شهید بهشتی و بزرگان انقلاب جاودانه خواهد شد.
نام آیت‌الله هاشمی با صبر و اخلاق عجین شده استبه گزارش خبرداغ ،حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در گفت‌و‌گو با ایلنا در پی درگذشت آیت الله هاشمی اظهار داشت: در نهج‌البلاغه حضرت علی فرموده‌اند آنگونه رفتار کنید که در زمان حیات با شما مراوده داشته باشند و در موقع وفات مردم برای شما بگریند. 

او افزود: آیت الله هاشمی مصداق این واقعیت بودند که در زمان حیات مردم او را دوست داشتند و اینکه ایشان نفر اول انتخابات خبرگان شدند، نشاندهنده همین واقعیت است و الان هم همه مردم حالت بهت، غم و اندوه دارند و این محسوس است. 

غرویان گفت: این‌ها درس بزرگی است که ایشان برای همه ما به میراث گذاشتند. ادب و اخلاق میراث ایشان بود و این با نام آیت‌الله عجین شده بود. صبر و بردباری که همه ما نام نیک ایشان را در کنار عنوان ادب و صبر و اخلاق در تاریخ قرین می‌دانیم صفات جاودانه ایشان است. 

او با بیان اینکه امیدواریم همه ما این را از ایشان فرا بگیریم و راه ایشان را ادامه دهیم، گفت: ایشان یار رهبری بودند و سنگ صبور انقلاب و شاگرد حضرت امام. امروز هم در کنار شهید بهشتی و در کنار بزرگان علم و انقلاب و ادب و اخلاق هستند. نام هاشمی رفسنجانی جاودانه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: