کد خبر: ۷۰۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۳۴۸
کاویانپور؛
پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: «وزارت محترم ورزش و فدراسیون فوتبال باید برای جلوگیرى از قهر میلیون ها طرفدار عاشق با فوتبال ملى و ایجاد تفرقه و دودستگى در استادیوم ها راهکارى مناسب برای این معضل بزرگ پیدا کنند.»
زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا در آمده / سرخپوشان آسیب روحی دیده اندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حامد کاویانپور در خصوص اخراج بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم ملی فوتبال در دوبی به اظهارنظر پرداخته است که متن آن را در ادامه می خوانید:

 

«شنیدن اخبار بد اصولأ ناخوشایند و نگران کننده است خصوصا اگر خبر مخاطب چهل میلیون نفرى داشته باشد، میلیون ها عاشق که این روزها لحظه شمارى می کنند تا طلسم قهرمانى تیم محبوبشان در لیگ شکسته شود و مسیر دشوار قهرمانى را با موفقیت پشت سر بگذارد.

 

تقابل دو مربى با تفکرات حرفه اى هم گاهى می تواند مورد نقد و برسى قرار بگیرد. قصد من قضاوت دو مربى نیست بلکه بیان یک حقیقت آشکار و شفاف هست.

 

پرسپولیس و تیم ملى هر دو مکمل هم هستند و قابل احترام، لذا اصول حرفه اى بیانگر این مهم است که یک تیم ملى مقتدر از دل یک لیگ پویا شکل می گیرد بنابراین باشگاه بزرگ پرسپولیس و تیم محبوبش با بازیکنان شایسته نقش اساسى و حیاتى را در این بین خواهند داشت.

 

حق بازیکنان پرسپولیس حضور در تیم ملى است تا به وسیله آن بتوانند به آرزوهاى شیرین دوران فوتبالیشان برسند، امروز می بینیم نه تنها این حق به راحتى از این عزیزان سلب می شود بلکه زنگ خطر براى تیم محبوبمان به صدا در مى آید تحریم تیم ملى فوتبال بر علیه پرسپولیس!!!

 

هوادار به گوش باشد پر واضح است که برانکو و تیمش وارد چالش بحث برانگیزى می شوند که جبران خسارات وارده به هیچ وجه قابل جبران نیست. بازیکنى که برچسب ملى از او سلب شود قطعا از شرایط آرمانى دور خواهد شد و خلأ این آسیب روحى گریبان گیر تیم خواهد شد.

 

وزارت محترم ورزش و فدراسیون فوتبال بى شک باید درایت به خرج داده و در جهت حفظ اقتدار تیم ملى فوتبال ایران و نیز جلوگیرى از قهر میلیون ها طرفدار عاشق با فوتبال ملى و ایجاد تفرقه و دودستگى در استادیوم ها راهکارى مناسب با این معضل بزرگ پیدا کنند. راهکارها می بایست بدون غرض و عادلانه عنوان و اجرا شود.

 

امیدوارم خیلى زود این سوءتفاهم بین کی روش و برانکو برطرف شود و هر دو مربى با توجه به منافع ملى و باشگاهى تصمیم بگیرند و اجازه ندهند که دود اختلاف نظرها به چشم فوتبال کشور برود.

 

در پایان آرزوى قهرمانى در لیگ وآسیا را براى پرسپولیس کبیر دارم و امیدوارم همیشه پرسپولیس و هوادارانش در اوج و سربلندى به سر ببرند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: