کد خبر: ۷۰۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۳
معاون کل ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری حضور نداشتن رییس‌جمهوری در نهاد را رد کرد و درباره ورود تجهیزات امنیتی به آن مجموعه نیز گفت: مسایل امنیتی نهاد با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات انجام می شود.
اقدامات امنیتی نهاد ریاست‌جمهوری با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات استمرتضی بانک عصر جمعه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای روستایی و عشایری افزود: من مطئنم که آقای رییس‌جمهوری با همه قوت و قدرت در مجموعه ریاست‌جمهوری و در محل اصلی ریاست جمهوری همواره حضور داشته و فعالیت می‌کنند و نیازی به حضور در مکان های مختلف و متنوع ندارند.

به گزارش خبرداغ ، معاون کل ‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی داند این صحبت‌ها با چه رویکرد و براساس چه نشانه هایی است، ادامه داد: هرکاری در مسایل امنیتی نهاد ریاست جمهوری شده با هماهنگی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات صورت گرفته و قطعا تخلف نبوده است.

بانک خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم که قوای مختلف وقتی می‌خواهند موضوعی را مطرح کنند، به بازتاب‌های منفی توجه داشته و اسناد و مدارک بیشتری را بررسی کنند.

وی با ابراز تاسف از افزایش شایعه‌پراکنی در جامعه گفت: امروز فرصتی برای مخالفان شده تا علیه دولت، تحرکات خود را منسجم کنند و این سخنان نیز ناشی از نزدیک‌شدن به انتخابات است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با تولیدکنندگان اخبار و فیلم‌های بسیار وقیحی که حتی نسبت به شخص رییس‌جمهوری ساخته می‌شود،‌ برخورد کند و اجازه ندهند که حیثیت و موقعیت مقام ریاست‌جمهوری و یا قوای دیگر مخدوش شود. اگر امروز شخصیت رییس‌جمهوری مورد خدشه و حمله قرار گیرد، فردا بعید نیست که دیگران نیز با همین مشکل روبرو شوند.

منبع:‌ ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: