کد خبر: ۷۰۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
تعداد بازدید: ۵۴۱
پلتفرم وفادارسازی مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به عنوان یکی از محصولات برتر جشنواره دکتر نوربخش انتخاب گردید. این جایزه به دلیل نوآوری در اجرا و پیاده سازی ایران کارت بانک آینده، به شرکت مذکور تعلق گرفت.
به گزارش خبرداغ، ایران کارت یک کارت بانکی منحصر بفرد است که علاوه بر امکان خرید، از امتیاز برگشت نقدی، پیشنهادهای ویژه و کسب امتیاز به منظور ارتقا سطح کارت برخوردار است.

این محصول با توجه به تحقیقات انجام شده از مشتریان و بر حسب نیازهای ایشان توسعه پیدا کرده و با ارائه خدمات متمایز به عنوان یک پلتفرم وفادارسازی طراحی گردیده است. ایران کارت بانک آینده در حال حاضر تنها پلتفرم وفادارسازی مشتری با برگشت نقدی در کشور است.

با توجه به مزیت های رقابتی که این محصول دارا می باشد، از سوی کسب و کارهای دیگر به عنوان یک محصول برتر مورد انتخاب و استفاده قرار گرفته است. پرشیا خودرو ( نماینده رسمی بی ام دابلیو )، لئون، ستاره، جامعه فرهنگی یاوری و … از این پلتفرم بصورت برند مشترک برای وفادارسازی مشتریان خود استفاده می نمایند.

ایران کارت به صورت رایگان می تواند در اختیار مشتریان کلیه بانک‌ها قرار گیرد.

از دیگر محصولاتی که در بخش محصول شرکتی جشنواره دکتر نوربخش به عنوان محصول برتر انتخاب شدند سامانه تشخیص تقلب پایای شرکت خدمات انفورماتیک و محصول بوم شرکت توسن بود.

اخباربانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: