کد خبر: ۷۰۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۲۴۱
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی گفت: در یکسال گذشته در قالب فعالیت ستاد تدابیر ویژه اقتصادی دولت، تراز مالی شرکت صدرا(صنایع دریایی ایران) از منفی 9هزار میلیارد ریال به مثبت 4هزار میلیارد ریال رسید.
تراز مالی شرکت صدرا از منفی 9 هزار میلیارد به مثبت 4 هزارمیلیارد ریال رسیدبه گزارش خبرداغ، محمدباقر نوبخت روز پنج شنبه درحاشیه نشست با مسئولان شرکت صدرا در جمع خبرنگاران گفت: شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) نمادی از اقتصاد مقاومتی است که در کمتر از یکسال نیروی انسانی این شرکت از 500 نفر به بالای دوهزارو 500 نفر رسیده است. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: دستیابی به این مهم بیانگر این است که کشور می تواند در جهت خودکفایی و افزایش سطح اشتغال و تولید بخوبی گام بردارد. ظرفیت جذب نیروی انسانی شرکت صنعتی دریایی تا 10 هزار نفر است و هنوز 80 درصد ظرفیت وجود دارد که می توانیم از آن برخوردار شویم. 

نوبخت افزود: برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی زمینه برخورداری از زمینه های استفاده نشده این واحد تولیدی باید اقدام شود. 

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: در این راستا مقرر شده در هفته آتی نشست با حضور مسئولان شرکت صدرا، استاندار و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و راهکارهای واگذاری سفارش های داخلی به جای واگذاری به بخش های خارجی مورد بررسی قرار گیرد. صدرا نمونه موفقی برای سایر واحدهای تولیدی و اقتصادی کشور است که می توان با استفاده از ظرفیت آن میزان واردات کاهش و از همه پتانسیل داخلی استفاده کرد. 

نوبخت گفت: شرکت صدرا توانسته در کمتر از یکسال به افزایش تولید و سطح اشتغال و برخورداری از این توانایی ها نایل شود به جای تعطیلی به رونق برسد.  ایران با کمک فرزندان خود و همه ظرفیتی که دارد می تواند در چارچوب اقتصاد مقاومتی در سطح بین المللی به جایگاهی برسد که شایسته مردم ایران زمین است.

آفتاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: