کد خبر: ۷۰۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۳۵۲
دستور تاج به مربیان ایرانی؛ به هیچ وجه برنگردید؛
فدراسیون فوتبال کشورمان برای برخورد با سرمربی پرتغالی تیم ملی نمی داند چه راهکاری را باید پیش بگیرد.
فریادهای کی روش سر یک مسئول فدراسیون در دوبیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،کارلوس کی روش این روزها حسابی عصبانی است و هیچ کس جرأت نزدیک شدن به او را ندارد. او در روز اول اردو با معاون مالی فدراسیون فوتبال برخورد تندی انجام داد.

 

طباطباییان که برادر زن علی کفاشیان نیز هست، در این اردو روزهای بدی را سپری کرد. کی روش به این مسئول فدراسیون فوتبال گفت: «پول پاداش بچه ها را که از قبل مانده با خودت آورده ای؟» او جواب داد نه. در این لحظه کی روش با عصبانیت به او گفت: «پس برای چه آمده ای؟ از این به بعد نه با تیم غذا می خوری و نه اجازه داری در تمرین حاضر باشی.»

 

کی روش به طباطباییان گفت بهتر است برگردد ایران.

 

دومین شوک کی روش پس از دیپورت بازیکنان پرسپولیس هم دیروز صورت گرفت. آنجا که از دستیاران ایرانی اش خواست تا دبی را ترک کنند و به ایران برگردند.

 

اما اتفاق عجیبی در فرودگاه دبی رخ داد. در حالی که دستیاران کی روش مشغول گرفتن بلیط برای بازگشت بودند، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با آنها تماس گرفت و گفت: «به ایران برنمی گردید؟ حتی اگر کی روش گفته باشد. همه برمی گردید هتل.»

 

مارکار آقاجانیان، جواد نکونام و مهرداد خانبان سه مربی تیم ملی به همراه آرین قاسمی مترجم کی روش و طباطباییان معاون مالی فدراسیون 5 نفری بودند که در فرودگاه حضور داشتند.

 

طباطباییان به تاج گفت راهی برای بازگشت او وجود ندارد اما کی روش اصرار کرد که حداقل 4 نفر دیگر به هتل برگردند. به همین دلیل بود که آنها به هتل برگشتند.

 

هر چند در رسانه های ایران پیدا نشدن بلیط برگشت دلیل این موضوع عنوان شد ولی واقعیت ماجرا به دستور تاج برمی گردد و به هیچ وجه بحث بلیط مطرح نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: