کد خبر: ۷۰۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۳۱۳
رییس کمیته تحقیق و تفحص صندوق فرهنگیان تاکید کرد اخباری که در مورد محرزشدن پولشویی تهیه‌کننده سریال شهرزاد صحت ندارد.
نظر رییس کمیته تحقیق و تفحص صندوق فرهنگیان درباره پولشویی در سریال «شهرزاد»به گزارش خبرداغ ،جبار كوچكي‌نژاد، رييس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان تاکید کرد: هرگونه اظهارنظری مبني بر محرز شدن پولشويي تهيه‌كننده سريال شهرزاد رد شده و تا اين لحظه هیچ مدركي دال بر صحت اين ادعا به كميته تحقيق و تفحص نرسيده است.

به گزارش خبرآنلاین، کوچکی‌نژاد گفت: اظهارات آقاي خجسته، عضو اين كميته نظر شخصي خودش بوده اما کمیته تحقیق و تفحص تا الان، مداركي دال بر صحت ادعاهای مطرح شده در خصوص پولشویی تهیه کننده سریال شهرزاد نديده است.

او افزود: هنوز چيزي براي ما روشن نشده و اساسا هم به اعضا اعلام كرديم درباره ابعاد و اطلاعات پرونده هيچ مصاحبه‌اي نكنند. طبيعتا كميته تحقيق و تفحص هم اطلاعات و اخباري كه در اين رابطه از طرف افرادي به جز سخنگو و رييس هيات اعلام مي‌شود را تكذيب مي‌كند.

رييس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان اعلام کرد: فردي با عنوان جعلي كارشناس كميته تحقيق و تفحص به بانك سرمايه رفته بود و به صورت خودسرانه و دروغ خواستار بررسی و دریافت اطلاعات شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: