کد خبر: ۷۰۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه جزئیات جلسه اعضای این کمیسیون با رییس جمهور را تشریح کرد.
رییس جمهور از نمایندگان خواست اصول شفافیت در بررسی بودجه و برنامه ششم رعایت شودبه گزارش خبرداغ ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با  ایلنا در خصوص ملاقات امروز ظهر اعضای این کمیسیون با رییس جمهور گفت: این جلسه در فضای صمیمانه و غیر رسمی برگزار شد و در مورد برنامه ششم و بودجه ۹۶ بحث و تبادل نظر شد.

محمد فیضی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان تاکید داشتند که اصلاحیه بودجه سال ۹۵ به طور کامل اجرا شود خصوصا در بخش، بخشش جرایم بانکی زیر ۱۰۰ میلیون تومان.

او خاطرنشان کرد: در این جلسه که نوبخت و نهاوندیان نیز حضور داشتند، از دولت خواستیم که زود‌تر آیین نامه آن ابلاغ شود و این بخشش فقط شامل نهاد‌ها و دستگاههای دولتی نشود و تمام بدهکاران بانکی از این مزید استفاده کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه به صحبت‌های رییس جمهور اشاره کردو گفت: رییس جمهور نیز از نمایندگان خواستند که مانند دولت در بودجه و برنامه ششم اصول شفافیت را رعایت کنند و در هر موردی که ابهام وجود داشت آن را به دولت اطلاع دهند. او از اعضای کمیسیون و مجلس خواست در هنگام بررسی بودجه پیشنهادهای سازنده ارایه دهند.

در پایان این دیدار نمایندگان بر اجرای مصوبات استانی دولت تاکید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: