کد خبر: ۷۰۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۶۳۸
یکی از کشته‌شدگان تهیه‌کننده‌ای بالیوودی و دیگری یک طراح مد جوان از هند بوذه‌اند.
پس از شناسایی هویت ۳۹ فرد کشته‌شده در حمله اخیر فردی مسلح در استانبول که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفته است، نام چند چهره مشهور بالیوودی نیز به چشن می‌خورد. یکی از کشته‌شدگان تهیه‌کننده‌ای بالیوودی و دیگری یک طراح مد جوان از هند بوذه‌اند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ،  این دختر طرح جوان هندی «خوشی شاه» نام داشته است که در چندین جشنواره مد آثار خود را بر تن مانکن‌ها به بینندگان عرضه کرده بود. او در دهه ۲۰ عمرش به سر می‌برد و از وادودارا هندوستان بود که برای سفری تجاری به استانبول رفته بود. یکی دیگر از کشته‌شدگان ابیس ریزوی تهیه‌کننده ۴۹ ساله بالیوود بوده است که در زمان کشته‌شدن در حال ساخت دومین فیلم خود بوده است. 

یکی دیگر از چهره‌های معروف از دیگر ملیت‌ها در میان کشته‌شدگان ریتا سامی ۲۶ ساله دختر الیاس سامی یکی از مشهورترین بازرگانان لبنانی بوده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: