کد خبر: ۶۹۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۱۸۳
روزنامه های ورزشی اسپانیایی تیمی از بدترین خریدهای زمستانی لیگ فوتبال ماتادورها را تشکیل دادند.
به بدترین خریدهای زمستانی لالیگا لو رفت!گزارش خبرداغ ، نقل و انتقالات فوتبال قاره اروپا در فصل زمستان از امروز آغاز می شود و تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

 

یکی از روزنامه های ورزشی کشور اسپانیا تیمی از بدترین خریدهای زمستانی لیگ فوتبال این کشور در سال های گذشته را تشکیل داد و اسامی بازیکنان حاضر در این تیم را اعلام کرد.
 

از نگاه روزنامه های ورزشی کشور اسپانیا اسامی بازیکنانی که بدترین خریدهای زمستانی لالیگا بودند، بدین شرح است:
 

پلتیکاسا (تیم دپورتیوو)، بوگارد (تیم بارسلونا)، الر (تیم اتلتیکو مادرید)، سیکی را (تیم والنسیا)، استوانوویچ (تیم سه ویا)، آمونیکه (تیم بارسلونا)، الیاس مندز (تیم اتلتیکو مادرید)، فائوبرت (تیم رئال مادرید)، کاسانو (تیم رئال مادرید)، ماکسی لوپز (تیم بارسلونا) و پالرمو (تیم ویارئال).

 

بوگارد در سال 1998 به تیم بارسلونا پیوست، اما لوئیس فن خال از عملکرد وی راضی نبود.
 

آمونیکه بازیکن نیجریه ای پس از درخشش در المپیک به جمع آبی و اناری پوشان پیوست، اما حضور او در تیم کاتالانی با موفقیت همراه نبود.
 

ماکسی لوپز نیز با اینکه در 19 بازی برای بارسایی ها به میدان رفت، تنها 2 گل به ثمر رساند و او نیز همچون 2 بازیکن یاد شده حضوری موفق در تیم بارسلونا نداشت.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: