کد خبر: ۶۹۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۶۰۳
فیلم پر فروش سلام بمبئی از سه شنبه 14 دی در خانه فرهنگ و هنر لبخند جزیره کیش اکران می شود.
سلام بمبئی به کیش آمدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فیلم سلام بمبئی به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی محصول سال ۱۳۹۴ است.

سلام بمبئی، دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران پس از همای سعادت است و آن را در گونه فیلم‌های تجاری و سرگرمی می‌توان تعریف کرد.

این فیلم ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

نکته جالب فیلم "سلام بمبئی” این است که برخی دیالوگ های فیلم به زبان انگلیسی است و بازیگران هندی و ایرانی در این فیلم به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی و دیا میرزا بازیگر زن هندی از بازیگران اصلی فیلم هستند.

همچنین آهنگ تیتراژ فیلم به صورت دو زبان هندی و فارسی خوانده شده است که بنیامین بهادری خواننده آن است.

همچنین، فیلم ما همه گناهکاریم از دیگر فیلم هایی است که در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش به نمایش در آمده و نظر بسیاری از کیشوندان را به خود جلب کرده است.

ما همه گناهکاریم فیلمی به کارگردانی حسن ناظر، نویسندگی پیمان عباسی و تهیه‌کنندگی محسن مسافرچی محصول سال ۱۳۸۹ است که از تاریخ ۸ دی ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

این فیلم، داستان یوسف، جوان روایتگر زندگی فرهاد است که برای درمان دخترش به پول زیادی احتیاج دارد و حاضر است برای تهیه این پول هر چیزی را بفروشد، حتی خودش.

امیر آقایی، نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی، همایون ارشادی، مهران رجبی و مهدی سلوکی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

شایان ذکر است، فیلم های آس و پاس، مشکل گیتی و لاک قرمز از دیگر فیلم هایی است که در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش برای علاقمندان، در حال اکران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: