کد خبر: ۶۹۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۴
گزارشگر مشهور این روزها نیمکت صمد مرفاوی و تیم بی‌پول صبای قم را بهترین تیم ممکن برای رسیدن به دنیای مربیگری می‌داند.
گزارشگری که حالا مدعی نیمکت صبای قم شده استبه گزارش خبرداغ ، علیرضا علی‌فر این ‌روزها تمام خبرسازی‌اش را با کانال هواداری‌اش انجام می‌دهد. جایی که تقریباً هر دو روز یک‌بار از اعلام آمادگی‌اش برای حضور در تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر حرف می‌زند.

 

حالا همین کانال ادعا کرده است تماس‌هایی بین علیفر و مدیران باشگاه صبا برقرار شده. صبا با صمد مرفاوی از 15 بازی فقط 9 امتیاز گرفته و تقریباً معدل امتیازگیری آنها 7 دهم است.

 

علی‌فر چندی قبل در گفت‌وگو با یکی از دوستان خبرنگارش گفته بود: «واقعاً نمی‌دانم یکی مثل من چرا نباید چنین فرصتی داشته‌ باشد. هیچ‌کس به اندازه من از فوتبال دفاعی سر در نمی‌آورد. سال‌ها درباره مزایای فوتبال با دفاع سه‌نفره می‌گفتم و منتقدانم می‌خندیدند اما حالا همه دارند می‌گویند توفان کونته! در فوتبال ما گل نخوردن کار دشواری است. اگر اصول دفاعی را تیمت خوب بلد باشد و گل نخوری، اقلا یک امتیاز می‌گیری.»

 

وی همچنین گفته بود: «من حاضرم تضمینی این علم را در اختیار این تیم‌های ته جدولی بگذارم و اگر تیم‌شان را نگه نداشتم، پولی از آنها نمی‌خواهم. تیمی که پول زیادی دارد و در 15 بازی حتی 10 امتیاز هم نگرفته چرا نباید این فرصت را به من بدهد تا تجربه‌ام را به کمک‌شان بیاورم؟»

 

او این روزها نیمکت مرفاوی و تیم بی‌پول صبای قم را بهترین تیم ممکن برای رسیدن به دنیای مربیگری می‌داند. باوری که سخت است و البته برای کسی که این روزها سوژه دابسمش‌‌سازهاست و خیلی حرف‌هایش جدی گرفته نمی‌شود و فقط مورد توجه است چون لبخند روی لب‌ها می‌نشاند.

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: