کد خبر: ۶۹۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۴۴۴
بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: «صحبت‌هایم با آجرلو خصوصی بود و به کسی ربطی ندارد که چه صحبت‌هایی انجام دادیم.»
سروش رفیعی: به کسی ربطی ندارد که با مدیرعامل تراکتور چه گفتیمبه گزارش خبرداغ ، سروش رفیعی که دیروز خدمتش به اتمام رسید، پس از پایان بازی تراکتورسازی کنار زمین چمن با سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتور جلسه ای را برگزار کرد و درباره آینده اش صحبت کرد.

 

وی درباره این جلسه خاطرنشان کرد: «جلسه ما با آجرلو خصوصی بود و به کسی ربطی ندارد که چه گفتیم. حتی در رختکن هم با او صحبت نکردم بلکه در زمین چمن با هم به صحبت پرداختیم.»

 

رفیعی همچنین در خصوص پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «به هواداران تراکتورسازی تبریک می گویم. بازی خوبی بود. به هواداران ذوب آهن هم تبریک می گویم.»

 

ستاره نقل و انتقالات در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه تراکتورسازی با پایان یافتن سربازی شما برایتان کارت پایان خدمت صادر می‌کند؟ تصریح کرد: «نه برایم گواهینامه صادر می‌کند!»

 

وی در پایان درباره دست تکان دادنش به هواداران تراکتور و شایعه خداحافظی اش با آنها گفت: «آنها من را تشویق کردند و من برای آنها دست تکان دادم همین.»

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: