کد خبر: ۶۹۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۳
در هجدهمین نمایشگاه کتاب استانی ، ۱۲۰ کارتخوان بانک شهر در اختیار ناشران در جیرفت قرار گرفت.
راه اندازی کارتخوان های بانک شهر در جیرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر، با بیان این مطلب گفت: به منظور حمایت از اقشار محروم کشور، هجدهمین نمایشگاه کتاب استانی از یازدهم تاهفدهم دی ماه در شهرستان جیرفت( جنوب استان کرمان) برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، دو میلیارد و پانصدمیلیون ریال در قالب ٤٧٥٠ بن کارت پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب۲۰ درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع خواهد شد.

اکرمی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ۳۶ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب از سوی ٢٢٠ ناشر در ١٢٠ غرفه ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که بانک شهر تعداد ١٢٠ عدد کارتخوان در اختیار غرفه داران قرار می دهد، افزود: همچنین تعداد ٤ کتابفروشی منتخب از سوی وزارت ارشاد معرفی شده‌اند که در زمان نمایشگاه و یک هفته بعداز نمایشگاه می‌توانند با استفاده از کارتخوان‌های بانک شهر و دریافت بن کارت، اقدام به فروش کتاب کنند.

به گفته اکرمی، بانک شهر با احداث چهار کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت، خدمات بانکی را ارائه و آموزش و نصب ابزارهای الکترونیکی را انجام می‌دهد و به این منظور ، یک دستگاه بلوتوث سنتر، یک دستگاه خود پرداز ، یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت ، وب کیوسک و خودبانک ، راه اندازی شده است.

بر این اساس، هجدهمین نمایشگاه کتاب استانی ۱۱ تا ۱۷ دی‌ماه از ۹ صبح تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در حسینیه شهدای جیرفت برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: