کد خبر: ۶۹۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۵
سرمربی استقلال خوزستان گفت: «خواهش داریم تیم های دیگر وقتی می بینند ما زمین خورده ایم به ما ضربه نزنند.»
باشگاه های دیگر با بازیکنان ما پنهانی مذاکره کرده اند / تا دوشنبه پول نرسد، همه مهره های اصلی ما از دست می روندبه گزارش خبرداغ ، سیروس پورموسوی درباره مشکلات استقلال خوزستان و شرایط این تیم در نیم فصل اظهار داشت: «ما استقلال خوزستانیم اما در لیگ قهرمانان استقلال ایران هستیم و دوست داشتیم بخشی از مشکلات ما را حل کنند. اما چنین اتفاقی نیفتاده است. بعد از مشکلاتی که برای ما به وجود آمده است، باشگاه های دیگر با بازیکنان ما پنهانی مذاکره کرده اند.»

 

وی افزود: «استقلالی ها 1:5 ساعت بعد از مصاحبه خود در ساعت 6:24 پیشنهاد را فکس کردند و بعد شروع کردند به صحبت با بازیکن ما. آن ها می گویند چون ما نماینده ایران در آسیا هستیم به ما کمک کنید. آیا ما در استقلال خوزستان نماینده ایران نیستیم؟ البته اخیرا اتفاق خوبی افتاد و همه کادر فنی و بازیکنان با دکتر شریعتی استانداز خوزستان جلسه داشتیم. امیدواریم نتایج خوبی در ادامه آن باشد.»

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره میزان طلب بازیکنان از این تیم اذعان داشت: «در متمم آمده است که اگر تا نیم فصل 50 درصد از قرارداد پرداخت نشود، بازیکنان می توانند تیم را ترک کنند. ما از پارسال 26 درصد طلب داریم و در فصل جدید پول نگرفتیم. پاداش قهرمانی فصل قبل را تا امروز فدراسیون پرداخت نکرده است. این انتظاری بود که از فدراسیون داشتیم. اما آن ها کمکی به ما نکردند.»

 

وی درباره وعده هفته ای 200 میلیون تومان که قرار بود به تیم پرداخت شود، گفت: «این مربوط به شرکت گروه ملی است اما این شرکت خودش مشکل دارد و حقوق کارکنان خود را نپرداخته است. در حال حاضر کل بودجه ما 8.5 میلیارد است. اما  نیاز به دو سه میلیارد دیگر داریم.»

 

پورموسوی در رابطه با رفتن دو بازیکن از تیم بیان داشت: «جلال عبدی و پورقاز با توافی دوجانبه از تیم رفتند. در بازی آخرمان عزت سه اخطاره بود و خداحافظی کرد. او پسر خیلی حرفه ای بود. روز اول بدون این که امضا کند با ما قرارداد بست اما مشکلاتش زیاد بود. عبدی هم ذهنش به هم ریخته بود و از ما خواست که از تیم برود.»

 

وی درباره سه مهاجم استقلال خوزستان و شرایط کار آن ها در ادامه لیگ گفت: «من به تمام هواداران را قول داده ام که مثلث خود را حفظ کنیم اگر اسم این سه نفر را آوردم چون آن ها مدتی در تمرین نبودند اما وحید شیخ ویسی و سایرین حضور یافتند. ما به شهردار هم گفتیم اگر نمی توانید پول بدهید به ما بگویید تا خبر آن را به بچه ها بدهیم.»

 

سرمربی استقلال خوزستان اذعان داشت: «به ما ثابت شده که خیلی ها می خواهند این تیم زمین بخورد. اگر تا دوشنبه پول نیاید شرمنده هواداران می شویم.  قرار نیست من هم قربانی کسانی شوم که برایشان تیم اهمیتی ندارد.»

 

وی تصریح کرد: «منظورم همان کسانی است که بحث 200 میلیون و اسپانسر را مطرح کردند.در این استان یعنی می شود یک اسپانسر پیدا نشود؟ فدراسیون 3090 را اسپانسر پرسپولیس و استقلال و تراکتور می کند. به ما گفت سمت 3040 بروید. در حالی که آن ها می خواستند با ما قرارداد ترکمنچای ببندند و قراردادی 500 میلیونی با ما ببندند که در صورت سهمیه نگرفتن و قهرمان نشدن درصدی از آن کم شود.»

 

پورموسوی خاطرنشان کرد: «پنج سال در پرداخت ها جزو بهترین ها بودیم. امسال این مشکلات را داشتیم اما قطعا اگر این مشکلات را رد کنیم شرایطمان بهتر می شود.»

 

سرمربی استقلال خوزستان در خاتمه بیان داشت: «دست خدا پشت سر این تیم است. نانگ بدون این که از ما پولی بگیرد دارد با انگیزه در تمرین حضور یافت. مربی خارجی ما هم شرایطی این گونه داشت و بدون گرفتن پول کار را با ما شروع کرد. در هر حال خواهش داریم دوستان وقتی می بینند ما زمین خورده ایم به ما ضربه نزنند.»

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: