کد خبر: ۶۹۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۳
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: خواص بی‌بصیرت در فتنه 88 مردود شدند و پیروز واقعی این حوادث مردم انقلابی ایران بودند.
نماینده ولی‌فقیه: حصر خانگی لطف نظام و مماشات استبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام‌ محمد شیرازی در مراسم بزرگ داشت روز 9 دی در ایلام، اظهار کرد: در عصر انقلاب اسلامی تمام حرکات برای حقیقت بود و امام راحل تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نظام دینی را بر اساس اسلام و قرآن و سیره پیامبر بنا نهد اما در این راه اتفاقاتی رخ داد و مشکلاتی پیش آمد که با حضور دینی مردم ایام‌الله شدند که از  این میان می‌توان به 13 آبان، 22 بهمن و 15 خرداد اشاره داشت.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس 9 دی را یکی از این ایام مهم دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در 9 دی 88، این روز مهم و انقلابی را یوم‌الله نام‌گذاری کردند و فرمودند این روز در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

 شیرازی ادامه داد: در طول این سال‌ها فتنه‌های عظیمی مانند غائله 78 و فتنه 88 رخ داد که دشمنان در این شرایط اساس نظام را نشانه رفته و برای براندازی آن نقشه‌ها کشیده شده بودند که الحمدالله هر بار با روشنگری‌های رهبر معظم و انقلاب و شور انقلابی مردم چشم فتنه و فتنه گران کور شده است.

 وی خاطرنشان کرد: برخی خواص داخلی با همراهی دشمنان نظام سلطه برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده بودند که با حضور مردم، این فتنه گران و خواص، مردود این حوادث شدند و حصر خانگی که برای این دشمنان انقلاب و خواص نظام در نظر گرفته‌شده لطف اسلام و نظام به آن‌ها و در واقع مماشات با این افراد است.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس افزود: با روحیه انقلابی مردم ایران، دشمنان نمی‌توانند به کشور ضربه بزنند.
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: