کد خبر: ۶۹۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۵۷۷
بازیکن آرژانتینی با قراردادی نجومی رسما به تیم چینی پیوست.
قرارداد نجومی توس با لیگ چین/ دستمزدی هنگفت برای یک روز، یک هفته و یک سال!به گزارش خبرداغ ، کارلوس توس، ستاره آرژانتینی بوکاجونیورز با امضای قراردادی به ارزش هفته‌ای 615 هزار پوند به تیم شانگهای چین پیوست.

 

 این بازیکن در تیم جدید زیرنظر گوستاو پویت اروگوئه‌ای همبازی بازیکنانی مانند گوارین، مارتینس و دمبابا می‌شود.

 

باشگاه بوکاجونیورز با اطلاعیه‌ای خروج توس را تایید کرد و برای او در باشگاه چینی آرزوی موفقیت کرد.

 

دستمزد هفتگی ته‌وز 615 هزار پوند خواهد بود که او با این مبلغ هنگفت خود می‌تواند خریدهای شگفت‌انگیزی در هر روز، هر هفته، هر ماه و در سال داشته باشد.

 

ته‌وز با این قراردادش یک پوند در ثانیه دستمزد خواهد گرفت و در سال در حدود 32 میلیون پوند را دریافت خواهد کرد.

 

بر این اساس ته‌وز می‌تواند با دستمزدش یک پورشه کاررا 911، را هر 4 روز یک‌بار خریداری کند. قیمت این خودرو در حدود 81394 پوند است.

 

به هرحال اگر ته‌وز از پورشه خود خسته شد می‌تواند با پول هفتگی خود یک هلی‌کوپتر خریداری کند. او می‌تواند یک توربین رابینسون R66، 475 هزار پوندی را خریداری کند. البته باز هم مقدار زیادی پول برای او باقی می‌ماند.

 

ته‌وز می‌تواند در هر ماه یک جزیره هم خریداری کند.قیمت این جزیره 2.3 میلیون پوند است که ته وز می‌تواند پول یک ماه خود را به آن اختصاص دهد. او تقریبا در هر دو روز می‌تواند ساعت ارزشمند طلای برند رولکس را هم بخرد، 

 

در نهایت توز می‌تواند در صورت صرفه‌جویی در آمد 6 ماه خود را صرف خرید یک قلعه تاریخی و شگف‌انگیز در ایتالیا کند. این قلعه داراری 70 اتاق و متراژ 70 هزار متر مربع است و قیمت آن در حدود 2.3 میلیون پوند است. البته این جزیره در ایتالیا است و شاید توز که پیش از این برای یووه بازی کرده نخواهد به این کشور برود!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: