کد خبر: ۶۹۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۳
رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در توییتر خود خطاب به رژیم صهیونیستی نوشته که «قوی» باشد تا دوره او آغاز شود.
ترامپ خطاب به اسرائیل: قوی باش!به گزارش خبرداغ،دونالد ترامپ نوشته که نمی‌تواند اجازه دهد که رژیم صهیونیستی با تحقیر کامل و بی‌احترامی تهدید شود چون این رژیم زمانی «دوست بزرگ» آمریکا بوده ولی اکنون دیگر نیست.

ترامپ نوشت: آغازگر پایان [این دوستی] توافق هسته‌ای با ایران بود و اکنون سازمان ملل. بیستم ژانویه به‌سرعت فرا می‎رسد.

اشاره او به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد است که در آن شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی محکوم و خواهان توقف شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری شده است.

آمریکا که معمولا در حمایت از رژیم صهیونیستی چنین قطعنامه‌هایی را وتو می‌کرد، به این قطعنامه رأی ممتنع داد و ۱۴ عضو دیگر شورای امنیت به آن رای مثبت دادند.

به گزارش بی.بی.سی، دونالد ترامپ که کمتر از یک ماه دیگر ریاست‌جمهوری را از باراک اوباما تحویل می‌گیرد، به شدت به سیاست‌های رئیس‌جمهور فعلی آمریکا انتقاد کرده است.

او در توییتر خود نوشت: تمام تلاشم را می‌کنم که بسیاری از دستورات و بن‌بست‌های فتنه‌انگیز اوباما را نادیده بگیرم. فکر می‌کردم دوره انتقالی آرامی باشد؛ اینطور نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: