کد خبر: ۶۹۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۵۵
اجازه جدایی به سید مهدی می دهم؛
سرمربی استقلال گفت: «رحمتی و خسرو دو بازوهای من هستند. شاید لازم بود که مهدی یک تلنگر هم بخورد. همیشه رقبا باعث پیشرفت می شوند.»
منصوریان: حریفی به نام پرسپولیس نداریم / رحمتی ناراحت بود و تقاضای رضایتنامه کردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،، علیرضا منصوریان در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 درباره بازی تیم های سپاهان و استقلال و حواشی پس از مسابقه اظهار داشت: «ابتدا باید از طرف جمعیت میلیونی استقلال به خانواده هوادار از دست رفته تسلیت بگویم. یکی از اعضای استقلال فوت شده و باید همه بدانند که کل استقلال در این غم شریک هستند.»

 

وی ادامه داد: «از مسئولان ورزشگاه نقش جهان تشکر می کنم که امکانات خوبی را در آن فراهم کرده اند. فوتبال ایران می تواند به این ورزشگاه افتخار کند.»

 

منصوریان درباره تیم جوانی که در برابر سپاهان به میدان فرستاد، اذعان داشت: «من از روزهای اولی که به استقلال آمدم به این نتیجه رسیدم که حریفی به نام پرسپولیس نداریم و باید از کسانی مواظبت کنیم که با آرم استقلال حضور دارند. لازم است ابتدا این مبارزه را کنیم.»

 

سرمربی استقلال تصریح کرد: «حضور من در تیم المپیک سبب شد که به این جوانان اعتماد کنم. شاید باید زودتر به این جوانان اعتماد می کردم. ما چیزی نداشتیم که از دست بدهیم. نفرانی چون حقدوست، اسماعیلی و سایر جوانان بدون استرس بازی کردند. البته لحظاتی خطرناک و ریسکی بازی کردند. معتقدم کنار این جوانان باید بازیکن باتجربه داشته باشیم. نورافکن هم از دیگر جوانای است که باید به وی اعتماد کرد. خدا را شکر می کنیم که به بنزین سبز خود اعتماد کردیم. امروز مهدی رحمتی را روی نیمکت داشتیم و این امتحان بزرگی برای حسینی بود.»

 

وی افزود: «از افتخاری مدیر باشگاه تشکر می کنم که در این دو هفته پرچالش هرگز مرا رها نکرد. البته ما همچنان مشکلات داخلی خود را داریم.»

 

منصوریان درباره صحبت های سید رضا افتخاری که گفته بود روابط سید مهدی رحمتی و منصوریان کدر شده، گفت: «فضایی خاص بعد از بازی با نفت پیش آمد. من به بابازاده گفته بودم که نباید فرصت آزمون و خطا به حسین حسینی دیر شود. سال 91 حسینی در تیم امید کار خود را به خوبی شروع کرد.»

 

سرمربی استقلال گفت: «در برابر ملوان نوین به بابازاده گفتم که ریسک نمی کنیم. چون همان موقع قشقایی در برابر پرسپولیس به خوبی بازی کرد و شگفتی سازی کرد. رحمتی همبازی من بوده و خسرو حیدری همبازی رو به روی من بوده است. این دو بازوهای من هستند. شاید لازم بود که مهدی یک تلنگر هم بخورد. همیشه رقبا باعث پیشرفت می شوند. حضور سید حسین می تواند انگیزه مهدی را بیشتر کند. ما خسرو را هم بیرون گذاشتیم. این بزرگترها باید به جوانان اعتماد به نفس کافی را بدهند.»

 

وی درباره پستی که رحمتی در اینستاگرام خود گذاشته بود، گفت: «مهدی کار خوبی نکرد. من دیشب هم به رحمتی گفتم احتیاج داری خود را پیدا کنی.»

 

منصوریان درباره قرارداد رحمتی و سایر باتجربه های استقلال اذعان داشت: «او قرارداد سه ساله دارد. البته من می گویم با جوانان 5 ساله ببندیم و حتی بعد از سربازی آنها به تیم برگردند چون قیمت آنها سال به سال بالاتر می رود.»

 

سرمربی استقلال درباره اختلاف رحمتی و محمد خرمگاه خاطرنشان کرد: «یک گپ کوچکی بین مهدی و یکی از دستیاران من بود. ما یک گروه فنی هستیم و به گروه فنی خود اعتقاد داریم. مسیر مربیگری خود را می رویم و از قداست مربیگری دفاع می کنیم.»

 

وی در این باره که آیا رحمتی رضایتنامه می خواسته، گفت: «بله؛ دیشب خیلی ناراحت بود و به همین خاطر چنین حرفی را زد.»

 

منصوریان درباره صحبت های منسوب به کاوه رضایی بیان داشت: «کاوه رضایی نگفت که من پایم درد می کند. ما اصلا در تیم چنین حاشیه هایی نداریم.»

 

وی در این باره که آیا اگر رحمتی رضایتنامه بخواهد او اجازه رفتن به رحمتی می دهد، گفت: «بله.»

 

منصوریان درباره ماندن فرشید باقری و بختیار رحمانی در تیم گفت: «فردا با افتخاری یک جلسه و جمع بندی کلی داریم و از طریق وب سایت استقلال اعلام می کنیم. ما بیش از سه خرید نخواهیم کرد.»

 

منصوریان در خاتمه درباره حرکات خود در کنار زمین اذعان داشت: «سعی کردم فضای لب خطم را کم کنم تا بازیکنان دچار استرس نشوند. بازیکنان جوان هستند و گاهی نیاز به این حرکات دارند. اما قطع به یقین این کار را کمتر می کنم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: