کد خبر: ۶۹۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۴
امیر شاه‌صفی در مراسم فارغ‌التحصیلی خلبانان اف۴:
طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، خلبانان اف 4 پایگاه شهید نوژه همدان فارغ‌التحصیل شدند.
استفاده از تاکتیک‌های نوین عامل تعیین کننده در صحنه نبرد استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر خلبان شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با اشاره به آمادگی بالای پایگاه نوژه همدان، گفت: پایگاه شکاری شهید نوژه از توان رزمی بالایی برخوردار است و خلبانان و پرسنل این یگان آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید هستند.

او ادامه داد: کارکنان این پایگاه علاوه بر بحث رزمی در بحث فرهنگی، سیاسی و عقیدتی نیز همیشه ثابت قدم و پیشگام بوده و هستند که این مهم نشان از برنامه ریزی مناسب فرهنگی در پایگاه دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین ضمن توصیه به خلبانان جوان فارغ‌التحصیل شده به مطالعه منش رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خلبانان جوان باید به این نکته توجه کنند که تجهیزات و امکانات نظامی همیشه تعیین‌کننده نیست، بلکه روش‌های ابتکاری، استفاده از تاکتیک‌های نوین و باور فرد استفاده‌کننده از تجهیزات است که عامل اثرگذار و تعیین‌کننده در صحنه نبرد است.

شاه‌صفی ایمان و دینداری را رمز موفقیت خلبانان نیروی هوایی ارتش معرفی و خاطرنشان کرد: باید با تقویت بنیه دینی، ایمان قلبی خود را برای مقابله با تهدیدات پیشرو آماده کنیم.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از فارغ‌التحصیلان خلبانی هواپیمای شکاری F-4E، اساتید خلبانان و سایر کارکنان یگان با اهدای لوح، تجلیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: