کد خبر: ۶۹۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۷۲۱
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: رزمایش بزرگ پدافند هوایی ارتش از فردا به مدت ۵ روز در جنوب کشور آغاز می‌شود.
جدیدترین توضیحات پدافند هوایی درباره شلیک به یک کوادکوپتر در آسمان تهرانامیر فرزاد اسماعیلی طی سخنانی در یک نشست خبری، گفت: رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7, از فردا به مدت 5 روز در منطقه عمومی جنوب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، وی افزود: در این رزمایش که سه استان هرمزگان, بوشهر و خوزستان و با مشارکت یگان‌های مختلفی از قرارگاه پدافند هوایی ارتش در آن مشارکت دارند، جنگنده های نیروی هوایی ارتش از جمله جنگنده‌های اف 4 نیز مشارکت خواهند داشت.

اسماعیلی تصریح کرد: سامانه موشکی اس300 به محض گسترش در بقیه تاکتیک ها به غیر از این رزمایش, تست خواهد شد.

فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: برای پرواز در آسمان ایران, هر پرنده‌ای برای هر کشوری که باشد, باید مجوز داشته باشد و برای ما مهم نیست که پرنده برای کدام سازمان, نهاد و یا کشور باشد؛ روز جمعه هم, یک کوادکوپتر در حساس ترین شهر کشور یعنی تهران, در حساس ترین نقطه تهران یعنی میدان انقلاب به پرواز درآمد که مجوز نداشت و مورد هدف قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: