کد خبر: ۶۹۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۴۵۰
یک فروند هواپیمای نظامی روسی توپولوف« Tu-154» متعلق به وزارت دفاع روسیه با 91 سرنشین بعد از عزیمت از شهر «سوچی» در حالیکه عازم شهر «لاذقیه» سوریه بود، ناپدید شد.این حادثه در نخستین ساعات یکشنبه ۲۵ دسامبر رخ داد.
هواپیمای روسیه با 91 سرنشین در سوریه ناپدید شد/سقوط در دریای سیاهبه گزارش خبرداغ،یک منبع در وزارت امور اضطراری روسیه به خبرگزاری «ریانووستی» اعلام کرد که یک فروند هواپیمای توپولوف «TU-154» وزارت دفاع روسیه با 91 سرنشین بعد از عزیمت از شهر «سوچی» واقع در جنوب روسیه از رادار محو شد.

 هواپیمای توپولوف 154 با 91 سرنشین از جمله خبرنگاران، پرسنل نظامی، موسیقیدان‌های گروه الکساندورف زمانیکه بر فراز دریای سیاه پرواز می‌کرد، ارتباط خود را از دست داد.



طبق گفته این منبع، اطلاعات اولیه حاکی از آن است که هواپیمای مفقود شده، عازم شهر «لاذقیه» سوریه بود و درست 20 دقیقه بعد از آنکه سوچی را ترک کرد، از رادار محو شد.

براساس گزارش خبرگزاری فارس، این منبع اضافه کرد: «این هواپیما حدود 20 دقیقه بعد از پرواز از رادار ناپدید شد. هواپیمای مذکور از سوچی حدود ساعت 5:20 صبح به وقت محلی پرواز کرد و حدود ساعت 05:40 ارتباط خود را از دست داد».

بنا به گزارش اسپوتنیک، تمامی تیم نجات منطقه «کراسنادار کرای» و مناطق حومه در عملیات جستجو برای این هواپیما شرکت کرده‌اند.

برخی منابع از احتمال سقوط این هواپیما به دلیل قدیمی بودن هواپیما و نقص فنی خبر داده‌اند اما هنوز این اخبار تأیید نشده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ خبرگزاری انترفکس نوشته است: هواپیمای ناپدید شده روسیه در دریای سیاه و نزدیک سواحل سوچی سقوط کرده است.

رسانه‌های روسیه گزارش دادند، برخی تکه‌های لاشه هواپیمای روسی در دریای سیاه کشف شده است.

خبرگزاری روسی تاس اعلام کرده این هواپیما قدیمی بوده و در نزدیکی منطقه کراسنادار در جنوب روسیه سقوط کرده است.بقایای این هواپیما در ۱/۵ کیلومتری سواحل سوچی یافت شده است.

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اعلام کرده که عملیات تحقیقات و نجات سرنشینان هواپیمای مذکور را رهبری و اداره می‌کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز اظهار داشت، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه جزئیات سقوط هواپیما را دنبال می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
الحمد لله انشالله خدا روس پست را نابود کن قاتل مردم سوریه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: