کد خبر: ۶۹۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۲
سیدنبی رسولی فرماندار شهرستان ابرکوه در مراسم افتتاح باجه‌های خدمات‌بانکی پست‌بانک استان یزد گفت: خدمات این بانک را در راستای توسعه عدالت اجتماعی، فقرزدائی و اشتغالزائی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار گسترش می‌دهیم.
فرماندار ابرکوه: خدمات پست‌بانک‌ایران را در روستاها گسترش می‌دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در این مراسم با بیان مطلب فوق و قدردانی از خدمات‌رسانی این بانک درسطح کشور گفت: از عملکرد پست‌بانک‌ایران رضایت کامل داریم و از هیچ مساعدتی جهت حضور و گسترش خدمات نوین این بانک در روستاها و مناطق محروم دریغ نخواهیم کرد.
همچنین علی قاسمی مدیرشعب پست‌بانک استان یزد در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه فرماندار و بخشداران شهرستان ابرکوه از این بانک اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور درحال خدمات‌رسانی است که اطلاع‌رسانی این مهم توسط بخشداران در روستاها دارای اهمیت ویژه‌ای است.
گفتنی است‌: در مراسم مذکور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولان پست‌بانک استان و مسئولان محلی و اهالی روستاهای شمس‌‌آباد و خرم‌آباد این شهرستان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: