کد خبر: ۶۹۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۸
رئیس مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه از معدوم‌سازی بیش از 4 تن بستنی غیر بهداشتی در دهدشت خبر داد.
معدوم‌سازی بیش از 4 تن بستنی غیربهداشتی در دهدشتبه گزارش خبرداغ ، مهندس «سیدمحمدهاشم طاعتی» افزود: بیش از 4 تن انواع بستنی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف که طی بازدیدهای کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه از یک مرکز توزیع کشف و ضبط و در محل سایت دفع زباله دهدشت معدوم شد.

وی تصریح کرد: در پی بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه حدود 4 تن انواع بستنی با مارک‌های مختلف به‌علت  خارج شدن از شرایط زنجیره سرما و غیرقابل مصرف بودن از یکی از سردخانه‌های مواد غذایی و لبنی دهدشت کشف و ضبط شده و بانظر مساعد دادستانی شهرستان کهگیلویه در محل سایت دفع زباله شهر دهدشت معدوم شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: به طور مرتب و مداوم همه سردخانه‌ها و انبارهای پخش مواد غذایی و لبنی دهدشت مورد بازرسی قرار گرفته و آموزش‌های لازم  در خصوص انبار مواد غذایی و لبنی به مدیران سردخانه‌ها و انبارها ارائه می‌شود.

طاعتی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 15تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، فاسد و یا فاقد تاریخ تولید و انقضاء و فاقد کد بهداشتی توسط بازرسیان و کارشناسان بهداشت محیط شهرستان جمع‌آوری و معدوم شد.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم با ارائه آموزش‌های لازم در خصوص بهداشت مواد غذایی و برخورد با متخلفین بهداشتی روز به روز شاهد افزایش و ارتقاء امنیت و سلامت مواد غذایی در سطح شهرستان باشیم.


آفتاب نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: