کد خبر: ۶۹۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۴۲۴
تلاش پرسپولیسی ها برای آرام کردن طاهرخانی؛
بازیکن تیم جوانان پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار امروز تیمش وارد زمین شد تا عنوان جوانترین بازیکن تاریخ این باشگاه را در لیگ برتر به نام خود کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از آی اسپورت،حمید طاهرخانی، هافبک ریزنقش و جوان پرسپولیس که این فصل بعد از درخشش در تیم جوانان پرسپولیس و با صلاحدید برانکو به تیم بزرگسالان این باشگاه اضافه شده است، روز گذشته در بازی سرخپوشان مقابل سیاه جامگان مشهد، در دقایق پایانی از سوی برانکو به زمین فرستاده شد تا به این ترتیب عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را نصیب خود کند.

 

طاهرخانی که در دقیقه ۸۶ و به جای احمد نورالهی وارد زمین شد، در مدت زمان کوتاه حضور خود در زمین حتی اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه حریف هم کرد و با حمایت خوب بازیکنان باتجربه پرسپولیس هم روبرو شد.

 

نکته جالب اما مربوط به پایان بازی است، جایی که بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی در نیم فصل برای تقسیم شادی خود به سمت هواداران رفتند که در این لحظه بازیکن جوان پرسپولیس به شدت احساساتی شد و از شدت خوشحالی به خاطر بازی در تیم بزرگسالان پرسپولیس، شروع به گریه کرد.

 

اتفاقی که واکنش جالب دیگر بازیکنان پرسپولیس از جمله محسن مسلمان، مهدی طارمی و محمد انصاری را در پی داشت. این بازیکنان همگی طاهرخانی را در آغوش گرفتند و سعی کردند به نحوی او را آرام کنند.

 

البته این تنها نکته جالب در مورد بازی کردن طاهرخانی در ترکیب پرسپولیس نبود. این بازیکن در حالی امروز به زمین رفت که قبل از آن برانکو قصد داشت صادق محرمی را به زمین بفرستد و سپس از این کار منصرف شد و طاهرخانی را به میدان فرستاد.

 

گزارشگر دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان هم که حضور محرمی در کنار داور چهارم را پیش از منتفی شدن حضور او در زمین دیده بود، بعد از ورود طاهرخانی به زمین، او را صادق محرمی صدا زد و نامی از طاهرخانی نیاورد.

 

در بازگشت به استودیو هم مساله دنبال شد و کسی متوجه نشد که شماره ۳۷ پرسپولیس حمید طاهرخانی، جوانترین بازیکن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر به میدان آمده.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: