کد خبر: ۶۹۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
تعداد بازدید: ۱۷۵
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: حسن روحانی به تمام عده‌های خود در قبال ملت و کشور پایبند است.
رئیس‌جمهوری به تمام وعده‌های خود به ملت پایبند استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی امیری در نمازجمعه یزد افزود: رئیس‌جمهوری بر عهد و پیمانی که زمان تبلیغات انتخاباتی خود با مردم بسته پایبند است و همچنان برای تحقق آنها تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: قبل از انتخابات رئیس‌جمهوری سال 92 نرخ تورم بالای 40 درصد بود ولی دولت با برنامه‌ریزی و درایت موجب ثبات و کنترل قیمت‌ها و کاهش تورم شد. همچنین به‌ دلیل وضعیت موجود اصلا اقتصاد کشور قابل پیش‌بینی نبود و همه مردم ایران به خوبی شاهد بودند که اقتصاد کشور در آن دوران یک حرکت سینوسی داشت و همین امر مشکلاتی را بر مردم و بازاریان متدین حامی نظام و ولایت بوجود آورده بود.

امیری افزود: سایه تحریم‌های ظالمانه و قطعنامه‌های غیر عادلانه سازمان ملل به حدی بر کشور و مردم سنگینی می‌کرد که ارتباط ایران با جامعه جهانی قطع شده بود. شرایط به گونه‌ای بود که نفت ما را کسی نمی‌خرید، هیچ کالایی به مقصد کشور ما حمل نمی‌شد و مراودات بانکی نیز صورت نمی گرفت. دولت تدبیر و امید در این شرایط با برنامه‌ریزی، درایت، حمایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم بازسازی اقتصاد را بدست گرفت و شروع کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار داشت: در این شرایط با حمایت‌های مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی و مدیریت رئیس‌جمهوری و تلاش‌های تیم مذاکراه‌کننده گام به گام به طرف نو شدن اقتصاد جلو رفتیم. این توقیق‌ها چیزی نیست مگر حاصل همدلی مردم، حمایت‌های آحاد جامعه و همراهی‌های همیشگی و بنابراین باید همواره در این مسیر حرکت کرد.

وی در پایان متذکر شد: کسانی که به اختلافات دامن می‌زنند بدانند در مسیر خواسته‌های دشمنان حرکت می‌کنند و امروز همه باید با همکاری و همدلی برای نظام و انقلاب اسلامی خدمت کنیم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: