کد خبر: ۶۹۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۴۳۷
مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان غیبت مدیرفنی این تیم در مصاف با پرسپولیس را به ضرر مشکی‌پوشان مشهدی دانست.
اظهارات بازیکنان و مربی سیاه جامگان پس از شکست از پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، بازیکنان و مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان دیدار این تیم مقابل پرسپولیس که با شکست 3 بر صفر همراه بود، به اظهارنظر پرداختند که در ادامه می خوانید:

 

 

* شفیعی: غیبت خداداد به ضررمان تمام شد، او بمب روحیه است

مرتضی شفیعی در نشست خبری اظهار داشت: «ما خیلی خوب نبودیم و بازی طوری دنبال شد که در نهایت شکست خوردیم. ما عزیزی را در کنار زمین در اختیار نداشتیم و این به ضررمان تمام شد، چرا که او برای ما بمب روحیه است.»

 

وی افزود: «بازیکنان ما امروز تحت تأثیر جو ورزشگاه آزادی و هیجان بازی قرار گرفتند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.»

 

شفیعی در پایان راجع به برنامه‌های تیمش برای نیم‌فصل گفت: «ما قصد داریم با جذب شش بازیکن تیم را تقویت کنیم. این تیم توسط فرهاد کاظمی بسته شده است و ما به دنبال نفراتی هستیم که بتوانند مشکلات ما را برطرف کنند.»

 

 

* ناصری: داور به اشتباه قصد اخراج مرا داشت

محمد ناصری درباره صحنه‌ای که داور قصد اخراج او را از میدان داشت گفت: «در یک صحنه طارمی قصد داشت توپ را از من رد کند اما بعد از این که زمین افتادم در حالت کاملا نامتعادل با سر جهت توپ را تغییر دادم. داور تشخیص داد که من با دست این کار را کردم و به همین خاطر می‌خواست اخراجم کند. در این صحنه داور با کمک خود مشورت کرد و بعد نظرش عوض شد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا عکس‌العمل‌های او بعد از تصمیم داور مبنی بر اخراجش باعث شد نظر قاضی میدان عوض شود، یادآور شد: «واقعاً در آن صحنه توپ به دست من نخورد، به همین دلیل به تصمیم داور به آن شکل اعتراض کردم.»

 

دروازه‌بان سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: «داوری در مجموع بد نبود اما او به اشتباه آقایی بازیکن تیم ما را اخراج کرد.»

 

 

* حسینی: قرار بود در ۲۰ دقیقه اول گل نخوریم

میثم حسینی با ابراز تاسف از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «باخت امروز ما هیچ ربطی به مشکلات مالی یا مسئله دیگری نداشت و دلیلش این بود که بد بازی کردیم.»

 

وی افزود: «قرار بود در 20 دقیقه ابتدایی بازی را کنترل کنیم، من خودم در پرسپولیس بازی کردم و می‌دانم اگر این تیم در 20 دقیقه اول و کلا در نیمه اول گل نزند در نیمه دوم تحت فشار هواداران قرار گرفته و نمی‌تواند بازی خوبی انجام دهد اما امروز در همان 20 دقیقه اول  2 گل خوردیم و شیرازه تیممان از هم پاشید.»

 

بازیکن تیم سیاه‌جامگان راجع به اظهارات خداداد عزیزی مبنی بر اینکه چند بازیکن این تیم در نیم فصل کنار گذاشته می‌شوند عنوان کرد: «این صحبت‌های خداداد برای بازی امروز نیست بلکه او چند وقت پیش این حرف را زده بود، در هر صورت هر مربی لیست مازاد و خرید دارد و این طبیعی است.»

 

 

* کلانتری: برای پیروزی مقابل پرسپولیس فقط بازیکن کافی نیست بلکه شخصیت هم نیاز است

ایوب کلانتری اظهار داشت: «به هر حال بازی مقابل پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی در مقابل این تعداد تماشاگر واقعاً سخت است. برای پیروزی مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس، فقط بازیکن کافی نیست بلکه شخصت هم نیاز است.»

 

وی ادامه داد: «پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی برابر این تیم برای هر تیمی سخت است. هر چند که ما در چند صحنه می‌توانستیم به گل هم برسیم اما با بی‌دقتی موقعیت‌ها را از دست دادیم و نتیجه این چیزی شد که همه می‌بینند.»

 

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص تعویض زودهنگامش خاطرنشان کرد: «من فکر می‌کنم در آن زمان کل تیم ما بد بازی می‌کرد و شرایط به گونه‌ای نبود که بخواهند مرا تعویض کنند. از طرفی، ‌خداداد هم روی نیمکت نبود و شرایط کمی به هم ریخته شده بود. فکر می‌کنم تعویض من یک تصمیم احساسی و عجولانه بود.»

 

 

* علی‌عسکری: چند پیشنهاد دارم اما هنوز برای جدایی از سیاه‌جامگان حرفی نزده‌ام

حمیدرضا علی عسکری اظهار داشت: «نیم فصل پرفراز و نشیبی داشتیم و فکر می‌کنم امروز به دلیل کم تجربگی و ترس مقابل پرسپولیس مغلوب شدیم که بنظرم نباید اینگونه می‌شد.»

 

وی ادامه داد: «برای نیم فصل دوم هم از چند روز دیگر برنامه‌ریز‌ی‌ها آغاز می‌شود در خصوص جذب بازیکن و موارد اینگونه هم خداداد عزیزی باید تصمیم‌گیری کند.»

 

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان عنوان کرد: «در خصوص ماندن خودم هم در سیاه‌جامگان چیزی معلوم نیست. صحبت‌هایی مطرح شده است و چند پیشنهاد هم دارم، اما هنوز حرفی با مدیرعامل باشگاه نزده‌ام، چرا که اگر آنها به تعهدات خود عمل کنند، من دراختیار باشگاه خواهم بود و باید رضایت‌نامه بگیرم.»

 

 

* سیف اللهی: عزیزی گفت هر کسی دوست دارد برود

روح الله سیف اللهی اظهار داشت: «پرسپولیس تیم بزرگی است و برابر این تیم در آزادی بازی کردن سخت است. دیدید که سوار بازی بودند ما موقعیت هایی داشتیم اما آنها بهتر بودند و تبریک می گویم.»

 

وی درباره بحث لیست مازاد سیاه جامگان گفت: «آقای عزیزی گفتند هر کسی دوست دارد برود. می خواهند یک لیست مازاد اعلام کنند. نمی دانم لیست مازاد یعنی چه؟»

 

وی ادامه داد: «سیاه جامگان از اول مشکل داشت. پارسال هم با تفاضل گل ماندیم. 20 درصد پرداختی داشتند. اما همچنان مشکل داریم سخت است در شهر غریب یک بازیکن بازی کند و پول هم نگیرد.»

 

سیف اللهی خاطرنشان کرد: «آمدن خداداد عزیزی تاثیر داشته است. ما بازی با پیکان دقیقه 96 گل خوردیم بازی قبل مان هم بردیم اما بازی با پرسپولیس سخت بود. آقای عزیزی اسطوره است.»

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: