کد خبر: ۶۹۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
رئیس خانه احزاب گفت: خانه احزاب با حضور وزیر کار به بررسی موضوع فقر و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه می‌پردازد.
نشست مشترک خانه احزاب با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ ، قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست مشترک خانه احزاب با  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این نشست در مجموعه فرهنگی تلاش از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به میزبانی وزارت کار برگزار می‌شود.

رئیس خانه احزاب افزود: چندی پیش احمد میدری معاون وزیر کار  با حضور  در جلسه شورای مرکزی در رابطه با بحث فقر و آسیب‌های اجتماعی  توضیحاتی را ارائه دادند و تقاضای برگزاری نشست مشترکی بین دبیران کل  احزاب عضو شورای مرکزی خانه احزاب و مسئولان وزارت کار و تعاون با حضور وزیر برگزار شود.

حشمتیان با بیان اینکه محور این نشست  فقر و آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در  ابتدا  گزارش نشست  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس خانه احزاب ارائه می‌شود و پس از آن هیات رئیسه مستقر شده و مسئولان وزارت کار صحبت خواهند کرد.

او افزود: همچنین هیات رئیسه خانه احزاب و دبیران کل احزابی که در زمینه فقر و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه تخصص دارند به بحث و بررسی مسائل می‌پردازند.

حشمتیان با بیان اینکه پس از طرح مباحث، مذاکرات رودرو با وزیر و مسئولان وزارت کار صورت می‌گیرد، گفت: امیدواریم در این نشست مشترک که در رابطه با آسیب‌های موجود در جامعه است و  به فقر منتهی می‌شود، بتوانیم مثمرثمر شویم و راه‌حل‌هایی ارائه دهیم و احزاب نظرات تخصصی خود را ارائه دهند.

گفتنی است، مدیریت جلسه بر عهده یدالله طاهرنژاد عضو  هیات رییسه و عبدالحسین روح‌الامینی رییس کمیته آموزش و مطالعات خانه احزاب ایران و احمد میدری معاون وزیر کار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: