کد خبر: ۶۹۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۷
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان سیستان و بلوچستان با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار نمود.
دیدار مدیرعامل با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در این دیدار بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از محل منابع قرض الحسنه جذب شده توسط مردم، نهاد ها و سازمان ها و تخصیص آن به بخشهای مختلف، نقش مهمی را در تنظیم روابط و مناسبات اقتصادی و اجتماعی ایفا می کند.

وی افزود: این بانک به عنوان تنها بانکی که کلیه خدمات بانکی را بر بستر قرض الحسنه انجام می دهد، با انجام بازاریابی مستمر به تجهیز منابع خود می پردازد و از محل تجمیع منابع خرد، با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به رفع احتیاجات ضروری جامعه کمک می کند.

در ادامه، نماینده ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش آن در بهبود معیشت مردم بیان داشت: اعطای تسهیلات ارزان قیمت به منظور شروع یا توسعه کسب و کارهای کوچک تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد و خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در این زمینه می تواند راه گشای فعالیت های کارآفرینان باشد.

آیت الله سلیمانی ضمن تاکید بر ضرورت شناسایی و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه اظهارداشت: سیستان و بلوچستان از استان های کمتر توسعه یافته کشور می باشد و نیاز است تا بانک قرض الحسنه مهر ایران با خدمات و طرح های تسهیلاتی خود در راستای توزیع عادلانه نقدینگی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: