کد خبر: ۶۹۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
تعداد بازدید: ۱۸۶
آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیرامور حراست پست‌بانک‌ایران درجلسه معارفه رئیس جدید دایره حراست مدیریت‌ شعب استان فارس گفت: بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین بانکی، مستلزم تجهیز به دانش روز و ضرورت ارائه آموزش‌های کاربردی و تربیت نیروهای انسانی متخصص است.
به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به چهار خصلت اساسی حراست؛ اخلاق گرائی، پاسخگوئی، اثرگذاری و تصمیم‌سازی بر همدلی و همکاری کارکنان در ایجاد فضای توأم با آرامش و امنیت در مجموعه تأکید کرد.
شهرکی‌کیا با تأکید بر اجرای دقیق آئین‌نامه رفتار حرفه‌ای کارکنان افزود: اقدامات پیشگیرانه در سرلوحه وظایف امور حراست این بانک قرار دارد تا بتواند با نهادینه کردن آسیب‌شناسی درمجموعه از بروز اتفاق‌ها و حوادث احتمالی در داخل و خارج سازمان جلوگیری بعمل آورد.
وی اظهارداشت: تقویت ساختار سازمانی مدیریت امور حراست از اقدامات مهم در راستای مأموریت‌های این مدیریت بوده و این دستاورد حاصل همدلی، همکاری و تعامل بهینه حراست با سایر مجموعه‌هاست.
مشاور مدیرعامل پست‌بانک‌ایران افزود: در این راستا با تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و جذب و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد، تولید نرم‌افزارهای تخصصی و ایجاد خطMPLS اختصاصی به منظور تبادل اطلاعات توانستیم به توفیق‌های مهمی در بخش‌های مختلف بویژه فناوری اطلاعات دست یافته‌ایم.
مدیرامور حراست درپایان تغییر و تحول را لازمه پویائی و رشد در هر مجموعه دانست و عنوان کرد: تغییر و جابجائی رؤسای دوایر حراست با استفاده از نیروهای اجرائی در بخش ستادی و استانی و بکارگیری رؤسای شعب ازجمله اقدامات مهم در جهت تحول و ارتقاء سطح کمی و کیفی نیروی انسانی در مجموعه حراست است و اهتمام در نصب‌العین قراردادن عدالت محوری و مقابله با هرگونه تخطی و فساد در مجموعه ازجمله ویژگی‌های بارز مسئولان حراست می‌باشد.
احمد فرهمند مدیرشعب پست بانک استان نیز در ادامه این جلسه ضمن تشریح عملکرد استان در بخش‌های مختلف بر همدلی و همکاری بیشتر مجموعه جهت تحقق اهداف بانک تأکید کرد.
همچنین در این جلسه مدیر حراست کل استان، نماینده اداره اطلاعات، رؤسای دوایر حراست دستگاه‌های تابعه وزرات، رؤسای شعب و کارشناسان دوایر ستادی پست بانک استان نیز هریک ضمن ارائه مطالبی اظهارداشتند: حراست مأمور ایجاد آرامش در محیط است و می‌بایست با ایجاد همدلی و هم‌افزائی بین کارکنان، مشکلات را بر پایه قانون شناسائی و پیش‌بینی نموده تا موجب افزایش بیش از پیش اقتدار مجموعه گردد.
گفتنی است: در این مراسم از زحمات مهدی خواجه‌یوسفی رئیس پیشین دایره حراست استان تقدیر و علی افتخاری به‌عنوان رئیس جدید این دایره معرفی شد.

مدیرامور حراست پست‌بانک‌ایران: بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین بانکی مستلزم تجهیز به دانش روز است

مدیرامور حراست پست‌بانک‌ایران: بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین بانکی مستلزم تجهیز به دانش روز است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: