کد خبر: ۶۹۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۰۷
سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با رد شایعه‌های اخیر پیرامون تغییرات در کادر فنی این تیم تاکید کرد که حضور علی لطیفی در لب خط تنها برای یک بازی و آن هم با نظر خودش و تایید مدیرعامل باشگاه بوده است.
فیروز کریمی: به گزارش خبرداغ ، فیروز کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با گلایه از برخی حاشیه‌هایی که پیرامون تغییرات در کادر فنی این تیم مطرح شده است، گفت: بنده تنها در یک بازی و آن هم به دلیل بیماری و فوت خواهرم نتوانستم تیم را همراهی کنم. بر این اساس با دوراندیشی که مدیرعامل باشگاه به خرج داد از من خواسته شد تا در نبودم یک نفر از اعضای کادر فنی را به عنوان فردی که بتواند در جریان بازی به لب خط بیاید را معرفی کنم و من نیز با هماهنگی انجام شده با آقای طاهری‌پور (مدیرعامل باشگاه) این اجازه را به علی لطیفی دادم.

وی گفت: بحث‌هایی که اخیرا در رسانه‌ها پیرامون این اتفاق مطرح شده بسیار دلگیر است. از ابتدا من به عنوان پیشکسوت کادرفنی در تیم اکسین البرز به جهت اینکه همواره در کنار تیم حضور داشتم بحثی در خصوص مسائل فنی مطرح نمی‌شد اما تنها در یک بازی آن‌هم به دلیل اجازه‌ای که خودم دادم علی لطیفی در نبود من به عنوان جانشین عمل کرد و این تمام اتفاقی بوده که رخ داده است.

کریمی اظهار کرد: آقای طاهری‌پور حرف درستی زد. چرا که اگر قرار بود در یک بازی به دلیل مشغله خانوادگی نتوانم در کنار تیم حضور داشته باشم باید یک نفر بتواند حرف نهایی را لب خط بزند که بر این اساس به علی لطیفی برای یک بازی مجوز داده شد تا این کار را انجام دهد. از این پس نیز چون خودم در کنار تیم خواهم بود، این بحث‌ها تمام خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز تاکید کرد: بحث حضور من به عنوان مدیرفنی نیز موضوع حاشیه‌ای است چرا که از ابتدا به عنوان پیشکسوت کادر فنی همه امور با نظر من انجام می شد و در مورد مربی و مدیرفنی نیز هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ ابلاغ جدیدی نه در فدراسیون و نه در هیات فوتبال استان وجود ندارد. بر این اساس اکسین البرز با همان شرایط گذشته کادر فنی به فعالیتش ادامه خواهد داد.

کریمی همچنین درباره رقابت های پیش روی تیم اکسین البرز نیز گفت: تمام تیم هایی که با ما در دور رفت در خارج از کرج بازی کرده‌اند می‌دانند که در برگشت باید به شهر ما بیایند. معتقدم اکسین دارای شرایط خوبی است و در دور برگشت می‌تواند امتیازات خوبی را جمع‌آوری کند و هنوز هم شانس صعود به لیگ برتر را دارد و یکی از شانس‌های مسلم صعود به لیگ برتر هستیم.

وی گفت: بعد از حادثه تاسف‌آور نفت مسجد سلیمان که منجر به از دست دادن ۵ بازیکن ما شد کمی دچار مشکل شدیم اما پتانسیل بالایی داریم و حتما می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. من به این موضوع اعتقاد راسخ دارم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: